וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו עד 21: ספרד בחוץ, גרמניה בחצי הגמר

גרמניה הצטרפה לאנגליה בשלב הבא, לאחר שנפרדה ממנה בתיקו 1:1. ספרד כבשה לראשונה ב-0:2 על פינלנד, אך תחזור הביתה מאוכזבת

אליפות אירופה לנבחרות צעירות בשבדיה ממשיכה להתקדם במרץ לעבר שלבי ההכרעה, כאשר הערב (שני) נקבעה גם העולה השנייה בבית ב'. אנגליה, שהבטיחה את עלייתה לחצי הגמר כבר במחזור הקודם, פגשה את גרמניה שהייתה זקוקה לנקודה, בעוד ספרד קיוותה לטובה מהאנגלים בצירוף לניצחון גבוה שלהם על פינלנד החלשה.

אלא שבפועל שני הדברים להם ייחלה ספרד לא קרו. הם הסתפקו ב-0:2 על פינלנד שסיימה ללא נקודות, בזמן שגרמניה השיגה את הנקודה שחיפשה בתיקו 1:1 מול הרכב שני של האנגלים. בחצי הגמר ביום שישי תשחק אנגליה בגטבורג מול הנבחרת שתסיים במקום השני בבית א', ובאותו ערב תפגוש גרמניה את המנצחת של הבית המקביל.

גרמניה - אנגליה 1:1

הגרמנים רצו להבטיח את העפלתם לחצי הגמר ועל הדרך לנצל את ההרכב המשני שהעמיד מולם סטיוארט פירס, על מנת לכבוש את המקום הראשון בבית. כבר בדקה החמישית שלח הבלם ג'רום בואטנג כדור עומק מצוין אליו הגיע המגן הימני גונזאלו קסטרו, שבחלק החיצון שלח בין רגליו של סקוט לואץ', השוער המחליף של אנגליה.

אלא שגם למחליפים באדום היה מה להוכיח. ג'ק רודוול בן ה-18 מאברטון, השחקן הכי צעיר בסגל האנגלי, הכניע את מנואל נוייר בנגיחה אחרי כדור קרן של קרייג גארדנר בדקה ה-29 וקבע שיוויון. גרמניה המשיכה לחפש הכרעה דרך משחק שדה מסודר, בעוד יריבתה ניסתה להשיג שער נוסף באמצעות מצבים נייחים, אך התוצאה נותרה בעינה עד לשריקת הסיום.

ספרד - פינלנד 0:2

בידיעה שרק ניצחון משמעותי בשילוב הפסד של גרמניה לאנגליה יעלה אותם לחצי הגמר, עלו שחקניו של חואן רמון לופז קארו למפגש ראשון בהיסטוריה מול הנבחרת הצעירה של פינלנד שכאמור הגיעה בלי כל סיכוי להמשיך בטורניר. המאמן הספרדי ערך ארבעה שינויים בהרכב, כולל ויתור על הכוכב הגדול בוז'אן קרקיץ', במטרה להשיג סוף סוף שער ראשון בטורניר הכל כך מאכזב מבחינתו.

בדיוק בדקה ה-29 בה התבשרה על שער שיוויון אנגלי בהלמשטאד, עלתה ספרד ליתרון מרגלי הבלם מארק טורחון, שניצל הרחקה כושלת של ההגנה הפינית כדי לרשום שער בכורה לזכות נבחרתו. הספרדים המשיכו לתקוף, במטרה לפחות לעשות את העבודה שלהם עד תומה ולהשיג ניצחון בהפרש של ארבעה שערים, אבל השיגו רק עוד אחד בדקה ה-55, כשפדרו לאון הבקיע בכדור חופשי מדויק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully