וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפדרציות: ברזיל הביסה את איטליה 0:3

הצגה של הסלסאו בראשות לואיס פביאנו שלחה את האיטלקים הביתה, והעולה השניה לחצי גמר הקונפדרציות היא ארה"ב, שהביסה 0:3 את מצרים

לאחר שבית א' הושלם אמש (ראשון) עם עלייתם של נבחרות ספרד ודרום אפריקה לחצי גמר גביע הקונפדרציות, הסתיים לו הערב גם בית ב', שערב המחזור היה פתוח לגמרי, ואיזה מחזור מסיים קיבלנו. למרות ששני המשחקים הסתיימו ב-0:3, זכינו לדרמה גדולה, בסיומה חישוב של הפרש שערים בלבד קבע את העולה השניה לחצי הגמר - ומדובר בארה"ב, שהביסה את מצרים, וניצלה את התבוסה המביכה של איטליה לברזיל כדי לבצע את ההפתעה הגדולה.

ברזיל - איטליה 0:3

על הנייר, המשחק הזה הבטיח המון. סוג של סופר-קלאסיקו קטן בתוך הטורניר המעט דלוח הזה, ובפועל הוא גם קיים, והמון - אבל רק עבור נבחרת אחת. הסלסאו, שכבר הבטיחו את מקומם בחצי הגמר ללא קשר לתוצאת המשחק, נתנה הצגה גדולה שהוכיחה למה היא, בצוותא עם ספרד, המועמדת הראשית לזכות בטורניר. זה נגמר ב-0:3 קליל, אך המשחק היה סגור לגמרי עוד במחצית הראשונה, כשאת 45 הדקות הנוספות ניצלו הסלסאו כדי להשתעשע ולהעביר את הזמן.

החגיגה בצהוב-כחול החלה בדקה ה-37, כשספק בעיטה ספק מסירה של מאיקון הגיעה ללואיס פביאנו, וחלוץ סביליה לא התבלבל מול בופון וקבע 0:1. בשלב הזה התחיל הבליץ הברזילאי, והשער השני לא איחר להגיע. מבצע קבוצתי נפלא התחיל ברוביניו, המשיך בקאקה, והסתיים בהקפצה של לואיס פביאנו מעל בופון ופנימה. אלא שברזיל לא עצרה שם, ואחרי בסך הכל דקה וחצי קיבלנו את השער השלישי, כשפריצה של רוביניו וכדור רוחב הגיעה דווקא אל הרגל הגולשת של דוסנה, שדחק את הכדור לשערו הוא וקבע 0:3 מוחץ לסלסאו. המחצית השניה היתה גארבג' טיים אחד ארוך, בו בעיקר העבירו הברזילאים את הזמן עד השריקה לסיום. ברזיל עולה לחצי הגמר מהמקום הראשון, ותפגוש שם את הנבחרת המאחרת מדרום אפריקה. איטליה, מצידה, היא המאכזבת הגדולה של הטורניר, והיא שבה לארץ המגף מוקדם מהצפוי.

ארה"ב - מצרים 0:3

באופן מעט מוזר, למרות שהפסידה בשני המשחקים הראשונים הגיעה ארה"ב למחזור האחרון עם סיכוי להעפיל לחצי הגמר. אמנם הוא היה תיאורטי בלבד, אבל מתברר שגם תיאוריה לפעמים הופכת למציאות. ארה"ב עלתה ליתרון בדקה ה-23, כשמהומה בראשות צ'רלי דייויס ברחבת מצרים הסתיימה בכדור רוחב של הקשר האמריקאי, והשמטה של השוער המצרי אל שערו הוא.

השער השני של האמריקאים הגיע בדקה ה-63, כשמבצע נהדר של מייקל בראדלי ולנדון דונובן הסתיים ברגלו של השני, שקבע 0:2 חשוב לאמריקאים. אלא שארה"ב ידעה שגם היתרון הזה לא יספיק לה, והמשיכה ללכת קדימה. זה השתלם לה בדקה ה-71, כשקלינט דמפסי נגח את ה-0:3 המדהים של האמריקאים, ולאור התוצאה במשחק המקביל בין ברזיל ואיטליה, עולים האמריקאים לחצי הגמר, שם יפגשו בנבחרת ספרד הדורסנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully