וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מסצ'ראנו: "אם ברצלונה תרצה אותו, הוא יחתום"

סוכנו של חאבייר מסצ'ראנו גילה כי קשר ליברפול חולם על מעבר לאלופת אירופה הטרייה, רפא בניטז הזועם כבר מתכנן לקנוס אותו

אחרי שהעונה הנהדרת של ליברפול הסתיימה ללא אף תואר, עומד כעת רפא בניטז בפני קיץ לא קל במהלכו ייאלץ לעמול קשה כדי להשאיר באנפילד כמה מכוכביו. בזמן שהשמועות לגבי עזיבתו הקרובה של צ'אבי אלונסו ממשיכות לככב בכותרות העיתונים בספרד, עלתה השבוע גם האפשרות שחאבייר מסצ'ראנו ינטוש את האדומים לטובת ברצלונה.

הקשר האחורי המצוין של ליברפול מחוזר על ידי הקבוצה של פפ גווארדיולה מזה מספר חודשים, ועל פי הדיווחים הוא מעוניין מאוד לשחק לצד חברו לנבחרת ארגנטינה, לאו מסי. הבוקר (רביעי) קיבלו השמועות הללו חיזוק משמעותי כשסוכנו של מסצ'ראנו, וולטר טיימר, אמר בגלוי: "אני מאמין שהעברתו לברצלונה אפשרית. אם הם באמת יירצו אותו, הוא יחתום אצלם".

"אם קבוצה כמו ברצלונה רוצה לצרף אותך גם אחרי העונה המדהימה שהיא עברה, כמובן שבתור שחקן מיד תגיד 'כן, אני רוצה לשחק שם'. זה כבוד גדול לחאבייר שמועדון כזה מתעניין בו. אנחנו צוחקים לפעמים שאם הוא ישחק שם הוא יצטרך רק למסור לסופרסטארים שלידו ולא לדאוג לשום דבר פרט לכך".

מי שלא צחק כלל היה כמובן בניטז, שהבהיר שלמצ'ראנו יש שלוש שנים נוספות בחוזהו בליברפול והוא לא יורשה לעזוב קודם לכן. במרסיסייד אף מעריכים שבניטז יקנוס את הארגנטינאי בעקבות דבריו של סוכנו, מה שעשוי להלהיט את הרוחות אפילו יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully