וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאזגו ריינג'רס זכתה באליפות סקוטלנד

לאפרטי, מנדס ובויד כבשו בניצחון החוץ 0:3 על דאנדי יונייטד, וסידרו לכחולים אליפות ראשונה לאחר ארבע שנים. ציריך זכתה בתואר בשוויץ

למרות חילופי המקומות התכופים עם היריבה השנואה סלטיק לאחרונה, גלאזגו ריינג'רס התארחה היום (ראשון) אצל דאנדי יונייטד במחזור הנועל של העונה, בידיעה כי ניצחון יבטיח לה אליפות ראשונה זה ארבע שנים. שחקניו של וולטר סמית' לא התקשו מול דאנדי, ניצחו 0:3 וחגגו תואר אליפות מספר 52.

בסופו של מירוץ אליפות מתיש היו אלה הכחולים שחייכו בסיום, עם שלוש נקודות בטנאדייס פארק, שם לא ניצחו בשלוש השנים האחרונות. כבר אחרי שש דקות כבש קייל לאפרטי הצפון אירי את הראשון של ריינג'רס מבישול של כריס בויד. בדקת הסיום של המחצית היה זה פדרו מנדס שהבקיע את השני ונתן את האות לחגיגות, שהתגברו עם השלישי של בויד בדקה ה-52.

עד לסיום העבירה ריינג'רס את הזמן, כשאפילו בארי פרגוסון המושמץ, שביצע השנה מספר עבירות משמעת, הצטרף למשחק בדקה ה-72 וחגג עם חבריו בשריקת הסיום. מלבד האושר בהשבת התואר לצד הכחול של גלאזגו, האליפות מבטיחה לג'רס את המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות.

סלטיק, מנגד, הבינה מראש שהסיפור גמור והסתפקה בתיקו 0:0 מאכזב בבית מול הארטס. הקבוצה של גורדון סטראכן תחל את מוקדמות ליגת האלופות מהסיבוב השלישי. הארטס, דאנדי יונייטד ופאלקירק תשתתפנה בליגה האירופית.

פ.צ. ציריך אלופת שוויץ

גם בשוויץ הוכתרה אלופה חדשה הערב, כאשר פ.צ. ציריך ניצחה 0:1 בחוץ את בלינזונה משער של אלכסנדר אלפונס ונהנתה מעזרה של יריבתה העירונית, גראסהופרס, שהביסה 1:4 את השנייה בטבלה, באזל. לציריך כעת 76 נקודות, בעוד לבאזל 72 כשנותר מחזור בודד לסיום.

לציריך זהו תואר מספר 12 בהיסטוריה, כאשר הקודם היה לפני שנתיים. למעשה, שתי מוליכות הטבלה חולקות ביניהן את האליפויות שווה בשווה בשש השנים האחרונות. בשבוע שעבר הייתה לקבוצה של ברנאר שלנדה הזדמנות לזכות בתואר, אך היא הפסידה לבאזל 3:1 ונאצלה להמתין שהיריבה העירונית תושיט יד.

התואר מעניק לציריך את הכרטיס לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, בעוד באזל ויאנג בויז ברן השלישית תשחקנה בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully