וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "לא האמנתי שנזכה ב-11 אליפויות"

המנג'ר הוותיק הודה שלא היה מנחש שתחתיו תשווה מנצ'סטר יונייטד את שיא 18 האליפויות של ליברפול. עכשיו הוא כבר מכוון ל-19

תיקו מאופס נגד ארסנל העניק היום (שבת) את האליפות השלישית ברציפות למנצ'סטר יונייטד, אך מעל לכל, את האליפות ה-18 שלה בהיסטוריה והשוואת השיא של ליברפול השנואה, לה מספר אליפויות זהה.

לאלכס פרגוסון היה זה התואר ה-25 עם מנצ'סטר יונייטד והתואר ה-35 בקריירת האימון ושמועות באנגליה בחודשים האחרונים טוענות שהוא יפרוש מאימון רק לאחר שיוליך את יונייטד לאליפות ה-19 ויעבור את ליברפול.

אם מנצ'סטר יונייטד תזכה באליפות גם בשנה הבאה היא תהפוך לקבוצה הראשונה שזוכה בארבע אליפויות רצופות ופרגוסון אמר היום: "בשנה הבאה נלך על האליפות פעם נוספת. המטרה שלנו הייתה להשתוות לליברפול כי הם היו הכי גדולים. אבל בחיים לא חשבתי שנוכל לזכות ב-11 אליפויות, לא במיליון שנה. זה יהיה יותר מיוחד אם נעבור אותם. אנחנו רוצים להתקדם עם הקבוצה הזו והיא מסוגלת לזה".

על עתידו הוסיף הסיר: "אני לא חושב על היום בו אפרוש, אני ממשיך. אשאר מנג'ר כל עוד מצבי הבריאותי מאפשר לי זאת". פרגוסון גם סימן את רגע המפנה של העונה: "המשחק נגד סטוק, אותו ניצחנו בדקות האחרונות אחרי שחזרנו מהמסע ליפן, היה אתגר גדול. זה היה מבחן שעברנו וזו הייתה תוצאה נהדרת".


"יש כמובן תחושה טובה יותר שמתווספת לשמחה בגלל שהשווינו את מספר הזכיות של ליברפול. העובדה הזו הפכה את הזכייה לאפילו יותר מתוקה", הוסיף ריו פרדיננד, "עכשיו המטרה שלנו תהיה לשבור את השיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully