וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות לא ממש רוצה את גרנט

יו"ר המועדון פיטר סטורי הזים את השמועות לפיהן הישראלי יתמנה בעונה הבאה למנג'ר. שירר מאוכזב, אך מאמין בהשרדות ניוקאסל

ניוקאסל ממשיכה לשקוע. המגפאייז סיימו בתיקו נטול שערים עם פורטסמות בסנט ג'יימסס פארק, והם עדיין שקועים מתחת לקו האדום עם 31 נקודות, שלוש נקודות פחות מאשר לקבוצה שמעליו, האל סיטי. לעומתה, פומפי הבטיחה כמעט את השארותה עם 38 נקודות.

בניוקאסל יודעים שהם יצטרכו סוג של נס כדי להישאר בפרמיירליג, בוודאי כאשר במחזור הבא הם יצאו למשחק חוץ קשה בליברפול. אלא שהבעיה הגדולה יותר היא העובדה שניוקאסל לא ניצחה בתשעת משחקיה האחרונים, גם הזעזוע בדמות הצבתו של אלן שירר על הקווים לא חוללה את השינוי המיוחל בארבעת המשחקים האחרונים.

"שלושת החלוצים שלנו, וידוקה, אואן ומרטינס, החמיצו ושילמנו על כך מחיר כבד", אמר אלן שירר, שהיה מאוכזב מאוד מהעובדה שהחלוצים שלו לא עשו את העבודה. "אני מאוכזב שלא לקחנו את שלוש הנקודות. שאלתי אותם לפשר ההחמצות, אבל לא הייתה להם תשובה. יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח. זה אירוני שרציתי את שלושתם ביחד על המגרש, ולכל אחד מהם היה הזדמנות אחת. אתה מצפה מאחד להבקיע, אך הם לא עשו זאת".

שירר השיג בארבעת משחקיו בקבוצה שתי נקודות כאשר קבוצתו כבשה שער אחד בלבד. "זה מוכיח את הקושי שלנו לכבוש ולנצח". אבל הבוס של הזברות עדיין מאמין: "ארבעה משחקים זה הרבה. יכולים להיות עוד שינויים רבים ותהפוכות. אף אחד לא יודע כמה נקודות צריך כדי להישאר. אנחנו גם תלויים בתוצאות של קבוצות אחרות". לגבי המשחק הבא של קבוצתו שתצא לאנפילד אמר שירר: "אין משחק כמעט קשה יותר מזה, אבל אנחנו חייבים לנסוע".

פורסטמות מכחישה את השמועות על גרנט

בפורטסמות היו מרוצים מהנקודה בתיקו 0:0 עם ניוקאסל. "אני מסופק מהתיקו", אמר המנג'ר של פומפי, פול הארט. "הם זרקו את כל מה שהיה להם על ההתקפה, אבל אנחנו נשארים ממושמעים". סיכוייו של הארט להישאר במועדון עלו, לאחר שיו"ר המועדון, פיטר סטורי, שלל את חזרתו למועדון כמנג'ר של אברהם גרנט, שהיה בעידן של הארי רדנאפ, המנהל הטכני של הקבוצה.

דיווח ביום ראשון שפורסם טען כי מנג'ר צ'לסי לשעבר עשוי להתמנות בעונה הבאה למנג'ר הקבוצה מהדרום, אבל סטורי אמר בעניין: "גרנט הוא חבר טוב של המועדון, אבל לומר שהוא יחזור לפראטון פארק זה בכלל לא נכון. לא היו בכלל שיחות איתו".

סטורי גם התייחס למנג'ר ועוזרו, הארט ובריאן קיד, שהצליחו כמעט להשאיר באופן סופי את הקבוצה בליגה הבכירה: "הם עשו עבודה נהדרת. הם הגיעו לאחר תקופה בה השגנו שתי נקודות בתשעה משחקים והיינו מדורגים מתחת לקו האדום. הם יותר מאשר רק ייצבו את הספינה והפכו את פורטסמות לקבוצה שקשה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully