וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס סזאר

ולנסיה הייתה בדרכה לניצחון על ברצלונה, אבל טעות של שוערה סזאר אפשרה לתיירי הנרי לקבוע 2:2 בדקה ה-85. ריאל יכולה לצמק את הפער

אחרי שליונל מסי כבש הערב (שבת) שער יתרון לזכותה של ברצלונה נגד ולנסיה במסטאייה, דבריו של מאמן הלוס צ'ה אונאי אמרי ערב המשחק, לפיהם "הקבוצה מרוכזת ויש לנו מספיק כלים כדי לנצח את ברצלונה, בייחדו כשהקהל מאחורינו", נראו מעט מגוכחים.

השער של הארגנטינאי הגיע בדקה ה-24 וכעת נראה היה שגם ולנסיה תתמוטט תחת השיטפון של בארסה, אלא שכנראה שאונאי ידע על מה הוא מדבר ורק טעות של שוערו מנע ממנו לנצח, כשמהשחק הסתיים ב-2:2.

ולנסיה לא הצטיינה ביציבות העונה, אבל למשחק הערב הגיעה אחרי חמישה ניצחונות רצופים והיא לא התכוונה להפוך לעוד קורבן של הקטאלונים. הדוויגס מאדורו ההולנדי ניצל הגנה חדירה של האורחת כדי להשוות בדקה ה-43 ופאבלו הכפיל כעבור שתי דקות כדי להשלים בליץ מצוין ומהפך.

במחצית השנייה פפ גווארדיולה העלה את תיירי הנרי במקומו של סיידו קייטה והצרפתי גם יצר כמה מיני-מהומות ברחבה של ולנסיה ובדקה ה-85 כבש את השוויון. סזאר יצא לא טוב לכדור חופשי ושמט את הכדור והנרי הקפיץ ממרכז הרחבה לשער החשוף וקבע 2:2.

מי שבוודאי תשאב עידוד מהתיקו של ברצלונה היא ריאל מדריד, אלא שאם היא לא תנצח מחר בסביליה, זה לא יהיה שווה הרבה. אם הבלאנקוס ינצחו, הם יארחו את האל קלאסיקו בשבוע הבא עם הזדמנות להוריד את הפיגור מהמוליכה לנקודה בלבד ואולי המשחק הערב במסטאייה פתח את העונה הספרדית מחדש, קצת לפני שהיא מסתיימת.

במשחקים נוספים הערב:

אלמריה - נומאנסיה 1:2
לאלמריה: קאלו אוצ'ה 6, פרננדו סוריאנו 42. לנומאנסיה: אסייר גוייריה 81.

מלאגה - דפורטיבו לה קורוניה 1:1
למלאגה: אלברט לוקה 33. לדפורטיבו: סרחיו 50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully