וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך הקוריאני, השלב הבא

בצפון קוריאה מאשימים: "הפסדנו בדרום קוריאה כי ראש ההתאחדות המקומית דאג להרעיל לנו את האוכל. זו הייתה הצגה גדושה במזימות"

היריבות בין צפון קוריאה לדרום קוריאה מוכרת לכולם, אבל בימים האחרונים, אחרי שהמדינות התעמתו ביניהן על מגרש הכדורגל, השנאה החריפה. ביום רביעי האחרון נפגשו הנבחרת במסגרת מוקדמות המונדיאל בבית האסיאתי, ולאחר שדרום קוריאה ניצחה 0:1 - האשימה צפון קוריאה את יריבתה בכך שהרעילה להם את האוכל.

ההתאחדות לכדורגל הצפון קוריאנית טוענת שהמהלך הובל על ידי ההתאחדות הדרום קוריאנית והעומד בראשה, לי מיונג באק. "אין ספק שהתקרית שהתקרית תוכננה מראש ובוצעה במכוון, כיוון שלא יכול להיות שכל כך הרבה שחקנים חלו בו זמנית", נמסר מההתאחדות הצפון קוריאנית.

למעשה, המאמן הצפון קוריאני ביקש עוד לפני המשחק לדחות אותו, ואף האשים תלונה רשמית לפיפ"א על השופט, שפסל שער בטענה כי הכדר לא עבר את הקו (מצלמות הטלוויזיה התקשו לקבוע באופן חד משמעי). "המשחק הפך מהר מאוד להצגת תיאטרון, גדושה בהונאות ומזימות", נמסר מההתאחדות הצפון קוריאנית, "זה ברור כשמש שמי שעומד מאחורי הקנוניה הוא ראש ההתאחדות, שמנסה בכוח לפגוע באומה הצפון קוריאנית".

דרום קוריאה כרגע מוליכה את הבית עם 11 נקודות, נקודה אחת יותר מיריבתה שבמקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully