וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פליקס הובלות

פליקס מגאת' הוביל את וולפסבורג לפסגה, לאחר 1:5 על באיירן. הרטה איבדה את הבכורה עם 3:1 לדורטמונד. המבורג-הופנהיים 0:1

המחזור ה-26 בליגה הגרמנית החל ביום שבת עם מספר משחקי צמרת מרתקים ביותר. במוקד המחזור אירחו וולפסבורג ומאמנה פליקס מגאת' את באיירן מינכן, הזאבים טרפו את הבווארים עם ניצחון בית 1:5 והעפילו למקום הראשון בליגה.

מי שאיבדה את המקום הראשון לוולפסבורג היא הרטה ברלין, שלא הצליחה לעמוד בלחץ וכשלה במשחקה הביתי נגד בורוסיה דורטמונד עם הפסד 3:1. משחק צמרת נוסף הפגיש את המבורג והופנהיים, שנגמר בניצחון 0:1 של המבורג. פרנקפורט גברה 1:2 על אנרג'י קוטבוס, שטוטגרט ניצחה בחוץ 1:2 את בוכום.

וולפסבורג - באיירן מינכן 1:5

שתי הקבוצות נפגשו לעוד אחד ממשחקי העונה בליגה הגרמנית. כשבליגה יש כל כך הרבה קבוצות צמודות שרצות לאליפות זה לא מקרה שכל משחק יכול להיות דרמטי כפי שקרה בפולקסוואגן ארינה. עבור מאמן וולפסוברג, פליקס מגאת', שכזכור אימן את הבווארים במשך שלוש עונות עד שפוטר, טען שבמשחק כזה גדול אין סנטימנטים, ואכן הוא לא הראה כאלו בכלל בתבוסה שהקבוצה שלו הנחילה לחבורה של יורגן קלינסמן, שממשיכה להתרחק מתואר האליפות.

באיירן הגיעה למשחק ללא מירוסלב קלוסה הפצוע, אבל עם לוקה טוני שחזר לאחר פציעה שהשביתה אותו. דקה לפני סיומה של המחצית הראשונה כריסטיאן גנטנר נגח פנימה אחרי הרמת קרן. פחות מדקה אחרי היתרון של וולפסבורג, טוני איזן. מהדקה ה-63 החל הבליץ של המקומיים, כשאדין דזקו החזיר את היתרון לזאבים. שלוש דקות לאחר מכן הוא נשלח לבד מול מיכאל ראנסינג וכבש עוד אחד. בדקה ה-74 גראפית הגיע לכדור רוחב כדי לכבוש את הרביעי. שלוש דקות חלפו והשער הגדול של המשחק הגיע, כאשר החלוץ הברזילאי פירפר את כל הגנת באיירן ושלח עם העקב לשער. וולפסבורג ומגאת' עולים למקום הראשון בליגה.

באיירן וקלינסי קיבלו מהלומה ארבעה ימים לפני משחקם הראשון ברבע גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה. האליפות בגרמניה רחוקה מלהיות גמורה, אבל הזעזוע הקשה שחטפה הקבוצה מהזאבים יכולה לגמור להם את העונה ללא אף תואר. זו הפעם השנייה שבאיירן סופגת הפסד בשיעור כזה, הפעם הראשונה הייתה במחזור החמישי באליאנץ ארינה נגד ורדר ברמן.

המבורג - הופנהיים 0:1

מפגש הצמרת השני של המחזור. עם נקודה אחת בלבד שהפרידה ביניהן טרם המשחק, וכשהפסגה עדיין קרובה עבור שתי הקבוצות, ברור היה לשתי הקבוצות שמדובר במשחק של להיות או לחדול. 28 דקות אחרי הפתיחה כבש ג'ונתן פיטרויפה את השער היחיד במשחק עבורה של המבורג.

הקבוצה של מרטין יול, שחסרה שחקנים רבים במשחק, משיגה חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים ופניה מועדות כלפי הפסגה, לאחר שהיא כבשה את המקום השני. נראה כי ההפסד מחסל כמעט כליל את סיכוייה של הופנהיים הסימפטית, שפתחה את העונה באופן מדהים ודעכה בחודשים האחרונים, כאשר המשחק הזה סגר עבורה רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון.

הרטה ברלין - דורטמונד 3:1

הקלישאה המוכרת שאומרת כי קשה יותר לשמור על המקום הראשון מאשר להגיע אליו, שוב הוכחה כנכונה. מוליכת הליגה מעיר הבירה נכשלה להשיג ניצחון באצטדיון האולימפי נגד הקבוצה מחבל הרוהר. אנדריי וורונין, חלוצה של הרטה, ששבר את אפו במשחק נבחרת אוקראינה נגד אנגליה, פתח, אבל זה לא עזר.

סבסטיאן פריי העלה את האורחים ליתרון אחרי 25 דקות של משחק. רפאל איזן תשע דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה, אבל סבסטיאן קל (63) ונלסון ואלדז (82) סגרו את הסיפור, והורידו את הרטה מהפסגה. אחרי הניצחון הנאה על ברמן, השיגה דורטמונד ניצחון שני רצוף.

משחקים נוספים:

ארמיניה בילפלד - שאלקה 2:0
ג'פרסון פרפאן (45), קווין קוראני (90).

בוכום - שטוטגרט 2:1
לשטוטגרט: ג'רונימו קאקאו (58), סרדאר טאסקי (89), לבוכום: ג'ואל אפאלה (48).

פרנקפורט - אנרג'י קוטבוס 1:2
לפרנקפורט: ניקוס ליברופולוס (15 פנדל), מרכוס סטיינהופר (51), לקוטבוס: דימיטאר רנגלוב (11 פנדל).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully