וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, עכשיו זה בעין

החלוץ ערך הופעת בכורה בקורינתיאנס, אך שוב, בפעם המי יודע כמה נפצע. הפעם בצורה ביזארית ביותר, בעינו ממיקרופון שדחף לעברו אחד הכתבים

כנראה שלרונאלדו אין ממש הרבה מזל, לפחות בכל הנוגע לפציעות שפוקדות אותו במהלך הקריירה, בעיקר בשנים האחרונות. החלוץ הברזילאי הגדול, שהצטרף לקבוצת קורינתיאנס בחודש דצמבר האחרון, ערך הלילה (בין רביעי לחמישי) את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, ונחשו מה? הוא נפצע, והפעם ובצורה ביזארית ביותר.

13 חודשים היה מושבת רונאלדו עקב פציעה חוזרת ונשנית בברכו. הוא התאמן בחודשים האחרונים בקורינתיאנס אליה הצטרף, והלילה הוא נכנס כמחליף בדקה ה-67 בניצחון על איטומביארה 0:2. בסיומו של המשחק עטו כלי תקשורת רבים על החלוץ על שלל הציוד, ואחד הכתבים דחף מיקרופון היישר אל פרצופו של רונאלדו, שנפגע ממנו.

בתמונות שצולמו אחר האירוע נראה רונאלדו כאשר הוא סובל מחבלה בעינו, והיא נראתה נפוחה. הפגיעה נעשתה, כמובן, ללא כוונה, אך את רונאלדו זה לא עניין. הוא נטש בתחילה את הזירה עקב כאבים, ולא שב והתראיין לכתבים.

מי שכן התראיין לאחר מכן ודיבר על ההופעה הראשונה שלו בקבוצה הוא מאמנו, מאנו מנזס: "הייתה לו חזרה טובה, הוא זז טוב והוא ניסה לכדרר מספר פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully