וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: סמפדוריה היממה את אינטר

האלופה הגיעה שאננה למשחק חצי הגמר, הובסה 3:0 ותנסה לתקן בגומלין. קסאנו כבש בדקה התשיעית, פאציני הוסיף שניים בהמשך המחצית

בזמן שז'וזה מוריניו סגר חשבונות במסיבת העיתונאים לפני משחק חצי גמר הגביע נגד סמפדוריה עם התקשורת והקבוצות היריבות, שחקני סמפדוריה התכוננו במרץ רב לקראת המשחק בו השיגו 0:3 מרשים שמקרב אותם לגמר. המאמן הפורטוגלי ערך רוטציה בהרכב אינטר כשזלאטן איברהימוביץ' וז'וליו סזאר הוצאו מהסגל, בעוד מייקון, קמביאסו וסטנקוביץ' ישבו על הספסל. מוריניו כמובן שילם על כך במזומן.

אנטוניו קסאנו המצוין העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה התשיעית, התעלל ללא הרף בבלם הקולומביאני ריבאס ואז פינה את מרכז הבמה לשותפו בחוד ההתקפה, ג'יאמפאולו פאציני. חלוץ הרכש מפיורנטינה, שנמצא בכושר נפלא, הכניע את פרנצ'סקו טולדו בדקות 29 ו-42 כדי לקבוע 0:3 מהמם לסמפדוריה במחצית.

לאחר ההפסקה הוציא מוריניו את ריבאס החלש, אבל ההתקפה של אינטר לא השכילה להשיג שער מצמק שיעזור בגומלין, גם כשעמדה מול עשרה שחקנים של סמפ, בעקבות הרחקתו של דניאלה גסטאלדלו. הגומלין בין השתיים יערך ב-21 באפריל בבית של סמפדוריה, מה שיקשה עוד יותר על האלופה לתקן. העולה תפגוש את יובנטוס או לאציו, אחרי שאמש הגברת הזקנה נוצחה 2:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully