וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "משחק טיפוסי בין אתלטיקו לברצלונה"

ברצלונה הפסידה 4:3 במשחק דרמטי, מאמנה החמיא ליריבה והבטיח: "אני בטוח שנחזור לעצמנו". אוואט מקבל מחמאות במאיורקה המתאוששת

מי האמין לפני כמה שבועות שבתחילת מרץ סיפור האליפות בספרד יקום לתחייה? אולי האופטימיים שבאוהדי ריאל מדריד, אבל היום הם יכולים לצחוק על כולם ולהגיד "אמרנו לכם".

הפסד 4:3 של ברצלונה אמש (ראשון) לאתלטיקו מדריד בבירת ספרד מנע מהבלאוגרנה להחזיר את הפער בפסגה ל-7 נקודות וכעת הכל פתוח. בארסה דווקא הוליכה 0:2 וגם 2:3, אבל צמד של אתלטי ב-10 הדקות האחרונות העניקו לה מהפך וניצחון דרמטי.

"אתלטיקו שיחקה כדורגל מאוד מדויק שגרם לנו לבעיות", הסביר פפ גווארדיולה את ההפסד והוסיף: "זה היה משחק מאוד מרגש, כמו רכבת הרים. משחק טיפוסי בין אתלטיקו מדריד לבארסה ואני חייב לברך אותם על הניצחון".

המאמן הוסיף: "בדקות הסיום זו הייתה שאלה של לזרוק הכל להתקפה. אני לא חושב שהקבוצה מראה סימנים של עייפות, אנחנו תמיד מנסים לסיים בצורה חזקה ולנצח. ריאל צימקה מאיתנו את הפער בתוך שלושה מחזורים, אבל אני בטוח שנחזור לעצמנו".

תיירי הנרי, שכבש צמד שלא הספיק לקבוצתו לנצח, הוסיף: "אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל אנחנו חייבים לשכוח מהמשחק הזה ולהתרכז מיד בגביע ובאיך לזכות באליפות. מחר יהיה יום חדש ואנחנו צריכים להתרכז רק בלנצח את מאיורקה בגביע ולעלות לגמר".

בצד המנצח הייתה שביעות רצון גדולה ומאמן אתלטי, אבל רסינו אמר: "הדבר החשוב ביותר הוא שבשום שלב לא ויתרנו וגם בפיגור עשינו הכל כדי לחזור למשחק. זה משהו שדיברנו עליו והשחקנים הגיבו".

אוואט ממשיך בעבודה הטובה

מאיורקה השיגה אמש ניצחון נוסף, 0:1 על ספורטינג חיחון (השלישי ברציפות), ובקבוצה מתחילים ליהנות ממגמה חיובית ומאוויר נקי מעל לקו האדום. "הדבר החשוב הוא שאנחנו חוזרים להאמין בעצמנו, ורואים שזה אפשרי להיחלץ מהתחתית", אמר מאמן הקבוצה גרגוריו מנזאנו, "יש עוד דרך ארוכה, אבל הניצחון הזה הוא הרבה יותר משלוש נקודות. ההוכחה לאיכות שלנו היא שאוואט כמעט שלא נזקק לעבוד".

בהתחשב בעובדה שהוא עומד בשער של קבוצת תחתית, הרי שהסטטיסטיקה של דודו אוואט במאיורקה היא בהחלט מרשימה. המשחק הראשון של אוואט במדי מאיורקה היה מול ריאל מדריד, אז הפסידה קבוצתו 3:0, אבל מאז ספג חמישה שערים בלבד בשבעה משחקי ליגה, כשבשלושת המשחקים האחרונים הוא שומר על רשת נקייה, ובשלושתם ניצחה מאיורקה 0:1. אוואט, אם כך, עומד על ממוצע ספיגה של שער אחד למשחק, כשעד להגעתו ספגה הקבוצה 32 שערים ב-17 משחקים (כמעט שני שערים למשחק, פי שניים מהמאזן של אוואט).

"אנחנו חייבים להמשיך בדרך הזאת", אמר הנשיא מתאו אלמני, "אבל אסור לנו להיגרר לאופוריה". ביום רביעי מאיורקה פוגשת את ברצלונה בחצי גמר גביע המלך (אוואט, אגב, לא צפוי לשחק), והנשיא יודע: "חשוב שניחלץ מהתחתית, אבל הגביע הוא החלום האמיתי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully