וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבה למסיבה

אדוארדו דה סילבה, שנעדר למשך שנה מהמגרשים, חזר בגדול עם צמד שסייע לארסנל לנצח 0:4 את קרדיף ולעלות לשמינית גמר הגביע האנגלי

זהותן של 16 הקבוצות שהעפילו לשמינית גמר הגביע האנגלי הושלמה היום (שני), כשארסנל אירחה את קרדיף סיטי מהצ'מפיונשיפ באצטדיון האמירויות, ניצחה אותה 0:4 ועלתה לשלב הבא. אולם, הסיפור הגדול של המשחק היתה חזרתו של אדוארדו דה סילבה, החלוץ הברזילאי שנעדר מהמגרשים למשך שנה, אחרי שסבל משני שברים ברגו השמאלית אחרי תיקול קשה של מרטין טיילור מברמינגהם סיטי.

דה סילבה לא יכול היה לחלום על חזרה חלומית יותר, כשכבש צמד (20 ו-60 בפנדל), ויחד עם שער של ניקלאס בנדטנר (33) ועוד אחד של של רובין ואן פרסי (88), סייע לתותחנים לעלות שלב.

ארסן ונגר עלה בהרכב עם ולה בנדטנר ואדוארדו בחוד וכבר בדקה ה-20 הברזילאי סיפק את הסחורה. אחרי שילוב מסירות בינו ובין ולה, המכסיקני הגביה היישר לראשו של דה סילבה שנגח היטב פנימה. בנדטנר הכפיל את התוצאה לאחר שכבש בנגיחה מקרן בדקה ה-33. בדקה ה-60 השופט קבע על בעיטת עונשין מ-11 מטרים לאחר שאדוארדו ספק נפל ספק הוכשל בתוך הרחבה. הברזילאי בעט את הפנדל פנימה והשלים צמד אישי. הברזילאי הוחלף בדקה ה-66, וואן פרסי שנכנס כמחליף באותה דקה, התכבד בשער האחרון בדקה ה-88 שסיים חגיגה גדולה לתותחנים בדרך לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully