וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבעיה של ליברפול? הציפיות מאיתנו"

רפא בניטז ממשיך להתלונן, מסביר למה ליברפול מתקשה ושוב תוקף את פרגוסון. ארסנל: בנדטנר משתחצן. סנדרלנד: בן חיים אופטימי

מנג'ר ליברפול רפא בניטז מנסה להסביר מדוע הסיכויים של ליברפול לקחת אליפות השנה הם עדיין קטנים. "מנצ'סטר יונייטד מרוויחה כ-65 מיליון ליש"ט יותר מאיתנו בשנה, וכל עונה קונה שלושה שחקנים ב-20 מיליון ליש"ט", אומר הספרדי, "צ'לסי הוציאה לדעתי בערך 500 מיליון ליש"ט בחמש שנים. לעומת זאת, אנחנו בנינו קבוצה בצורה כלכלית חסכונית, ועדיין אנחנו מצליחים להתמודד איתם צמוד בצמרת. בחמש שנים שאני פה הוצאנו פחות מ-40 מיליון ליש"ט על טורס וקין. איך אפשר להתמודד מול זה?".

בניטז טוען שהציפיות מליברפול הן גבוהות מדי. "זה לא שאיבדנו את היכולת לשלוט במשחקים, אבל אנחנו מתקשים להכריע אותם לאחרונה", אומר בניטז, "הבעיה הכי גדולה שלנו הן הציפיות הענקיות שיש מאיתנו. אנשים מדברים על 19 השנים שלנו ללא אליפות, אבל גם כשאנחנו משחקים בליגת האלופות אנחנו חייבים לנצח כל משחק.

"מאז שהגעתי זכינו בארבעה תארים, שיחקנו בשבעה משחקי גמר והגענו לחצי גמר ליגת האלופות. אנחנו במקום שבו אנחנו אמורים להיות. הבעיה שלנו היא התשוקה של האוהדים שנזכה בהכל, וזה לא קל".

רוצה הארכת חוזה

ובאשר למנג'ר היונייטד, אלכס פרגוסון, לבניטז יש עדיין טענות. "פרגוסון שולט בכל באנגליה", אומר הספרדי, "אלה הן העובדות, ואי אפשר להתווכח איתן. כשהוא התחיל לדבר על ליברפול, הייתי חייב להגיב".

בניטז אף מציין שקשה לו להמשיך לתפקד כרגיל במועדון כל עוד חוזהו לא מוארך. "יש לי בין עשרה ל-12 עוזרים שהחוזה שלהם מסתיים ביוני הקרוב", אומר בניטז, "איך מנג'ר יכול לנהל קבוצה אם העתיד של העוזרים שלו בספק? כשאנשים יודעים שלמאמן אין עוד הרבה זמן בקבוצה, הוא מת. אני רוצה להבהיר - אף פעם לא ביקשתי שליטה מוחלטת במועדון".

ארסנל: בנדטנר ממשיך להשתחצן

בארסנל מעט מודאגים לאחרונה מהפציעה של עמנואל אדבאיור, שצפוי להיעדר עוד כשלושה שבועות, אבל ניקלאס בנדטנר מנסה להרגיע את אוהדי וראשי הקבוצה. או שמא להזהיר אותם? "אנחנו צריכים את אבדאיור בכשירות, אבל לי זה לא ממש משנה מי כשיר ומי לא", אמר הדני בן ה-21, שכבש העונה 8 שערים ב-23 הופעות, "אני צריך לפתוח בכל מקרה, בכל משחק ולהיות בכל דקה על הדשא".

הדני השחצן גם לא נבהל מהרכישה האחרונה של אנדריי ארשבין ועל כך אמר: "מעולם לא ראיתי אותו, לא צפיתי ביורו 2008 ואין לי מושג איזה סוג של שחקן הוא".

סנדרלנד: בן חיים רעב

טל בן חיים עשוי לפתוח בשבת בהרכב בפרמיירליג לראשונה מאז ה-6 בדצמבר. הבלם הישראלי הבינלאומי, שאיבד את מקומו בהרכב מנצ'סטר סיטי, עבר בחלון ההעברות האחרון לסנדרלנד, ובגלל פציעתו של המגן פיל בראדסלי בן חיים עשוי לפתוח בהרכב בעמדת המגן הימני במשחק בשבת באיצטדיון האמירויות מול ארסנל.

"אני שמח להיות פה, ואני כבר מצפה בקוצר רוח לשחק", אומר בן חיים, שבמחזור הקודם לא פתח מול סטוק, "התאקלמתי פה מהר, ואני חושב שלסנדרלנד יש שחקנים מצוינים. הקבוצה ללא ספק הולכת בכיוון הנכון, ואני מקווה שנוכל להראות את זה מול ארסנל".

* חלוץ ווסטהאם, דין אשטון, 25, גמר את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully