וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מוותר על האליפות

מאמן מילאן : "אי אפשר לחשוב על התואר". אדריאנו יודע ששערו נכבש ביד, אך לא מתנצל. אוהדי אינטר הניפו כרזה התומכת במאלדיני

הדרבי הגדול של מילאנו הפגיש אמש (ראשון) בסן סירו בין מילאן ואינטר, כאשר ידה של האלופה הייתה על העליונה עם ניצחון גדול 1:2. הנראזורי פתחו פער של תשע נקודות בצמרת על פניה של יובנטוס ו-11 על מילאן והם מתקרבים לעוד אליפות.

חרף היריבות הגדולה ורבת השנים בין שני המועדונים, אוהדי אינטר יודעים להעריך פיגורה. כאשר שחקני מילאן עלו הערב לכר הדשא, הם התקבלו בשריקות בוז צורמות מלבד שחקן אחד בלבד, פאולו מאלדיני, לו זה היה הדרבי ה-55 במספר והאחרון לפני שהוא פורש בתום העונה. קהל הנראזורי אף הגדיל לעשות כשהניף שלט מעורר כבוד בו נכתב: "עבור 20 שנים של יריבות, אבל גם עבור הנאמנות". מאלדיני הנרגש נופף בידיו לקהל אינטר והכיר להם תודה על המחווה המרגשת.

מאמן מילאן קרלו אנצ'לוטי מאמין כי השופט פגע בקבוצתו, אך היה מוכן להודות כי הסקודטו כבר לא מהווה מטרה עבור הרוסונרי בסיומו של המשחק. "היו צריכים לשרוק שני פנדלים לטובתנו, לא אחד. לגבי השער של אדריאנו, הייתי אומר שהכדור שלו לא היה הולך לרשת", אמר המאמן על שער היתרון של הנראזורי, שפגע בידו של הברזילאי. "היד היתה מכריעה במהלך השער. בין אם היא היתה מכוונת או לא, אני לא יודע, אבל זה בטוח שהכדור לא הלך למסגרת".

לגבי האליפות שהתרחקה, אמר המאמן: "אנחנו לא יכולים לחשוב על זה, כי אנחנו בפיגור של 11 נקודות. המטרה שלנו היא לסיים בין שלוש הראשונות, ואנחנו משחקים טוב. אבל עלינו להיזהר, כי זו ליגה ארוכה".

אדריאנו יודע שכבש עם היד

מאמן אינטר, ז'וזה מוריניו, טען בסיום המשחק כי הניצחון הגיע לקבוצתו וכי הסקודטו נמצא בהישג ידם של הנראזורי. "יש עוד 33 נקודות בקופה, ויש עוד דרך ארוכה. אני לא יכול לומר שהאליפות הוכרעה. אני יכול לומר שאם לא נזכה בה זה בגלל שנמסור אותה. זה בידיים שלנו כרגע. הניצחון הערב היה חשוב מאוד. זה נתן לנו צ'אנס לפתוח פער מיובנטוס ומילאן ולהשאירן במצב פסיכולוגי קשה מאחור".

מוריניו אף התייחס לשער הראשון שכבש אדריאנו עם היד והתפתל כדי לנסות ולהצדיק אותו: "הוא עשה תנועה לכדור עם הראש, זה מצב שקשה לקבוע בו. מצד שני ישנם מצבים כמו במקרה עם מאסימו אמברוסיני בהם הוא היה צריך לקבל צהוב שני ואדום.

"השער של אדריאנו הוא הגדול ביותר בקריירה שלי. מכיוון שהוא הקדיש אותו לבן שלי. בני תמיד הולך לבית הספר עם החולצה של אדריאנו, כך שהוא מאוד גאה. הוא גם משחק עימו תמיד בפלייסטיישן", חתם המאמן.

לעומת מוריניו שתירץ, אדריאנו מודע לכך שהשיג את השער בצורה לא חוקית, אך לא מתכוון להתנצל על כך: "זה נכון שנגעתי בכדור עם הזרוע, אבל זה היה באופן בלתי מכוון", אמר החלוץ. "רציתי לכבוש עם הראש, אבל היד הייתה איפה שהיא בדרך כלל. עבורי זה היה בלי כוונה, וכל מי שראה את זה מסכים איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully