וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו נתן למוריניו יד

הברזילאי החזיר למאמנו על האמון המחודש בו עם שער ביד, והעניק לאינטר 1:2 גדול על מילאן. אוהדי אינטר הניפו שלט תמיכה במאלדיני

אחרי שנים של דשדוש בליגה הלכה השנה מילאן על כל הקופה, הביאה שורת כוכבים נוצצת בראשות רונאלדיניו, דייויד בקהאם ואנדריי שבצ'נקו, אבל אחרי ההפסד בדרבי לאינטר 2:1 הערב (ראשון) הרוסונרי שוב נאלצו להרים ידיים במאבק האליפות. ז'וזה מוריניו ושחקניו שוב לא הבריקו, אבל עשו את העבודה שלהם עם עוד שלוש נקודות יקרות שהעניקו להם פער כמעט בלתי מחיק של 11 נקודות על יריבתם השנואה, ושל תשע נקודות על השנייה יובנטוס.

מילאן הראתה לפרקים ניצוצות מהמשחק המבריק שהיא יודעת להציג, אבל נכנעה ליעילות המוכרת של אינטר, שנהנתה מהחלטת שיפוט שערורייתית בדקה ה-29, כשאדריאנו כבש את השער הראשון של הנראזורי בעזרת ידו, ללא תגובה מהשופט. דז'אן סטאנקוביץ' כבש את השני של אינטר בסיום מבצע קבוצתי מצוין בדקה ה-43, וגם מחצית שניה טובה של מילאן לא עזרה להשיג יותר משער מצמק בלבד של פאטו בדקה ה-71.

חרף היריבות הגדולה ורבת השנים בין שני המועדונים, אוהדי אינטר יודעים להעריך פיגורה. כאשר שחקני מילאן עלו הערב לכר הדשא, הם התקבלו בשריקות בוז צורמות מלבד שחקן אחד בלבד, פאולו מאלדיני, לו זה היה הדרבי ה-55 במספר והאחרון לפני שהוא פורש בתום העונה. קהל הנראזורי אף הגדיל לעשות כשהניף שלט מעורר כבוד בו נכתב: "עבור 20 שנים של יריבות, אבל גם עבור הנאמנות". מאלדיני הנרגש נופף בידיו לקהל אינטר והכיר להם תודה על המחווה המרגשת.

מהלך המשחק

דקה 16 - אחרי פתיחה טובה של מילאן בדקות הראשונות מצאה הגבהה טובה של יאנקולובסקי את פאטו ברחבה, אבל הברזילאי הצעיר נגח מעל השער.

דקה 17 - אינטר הגיעה למשחק עם בישול של קמביאסו לסטאנקוביץ' שמצא את עצמו חופשי בתיבת החמש, אבל תיקול נהדר של אמברוסיני הציל את מילאן מספיגה.

דקה 29 - גול! מייקון הרים מימין לאדריאנו שהניף את ידו הימנית ודחק את הכדור לרשת. השופט והקוון לא ראו את נגיעת היד, ואינטר עלתה ל-0:1.

דקה 43 - גול! מוטארי הכניס את איברהימוביץ' לתוך הרחבה והגאון השבדי הוריד את הכדור עם הראש לסטאנקוביץ' החופשי שבעט טיל לרשת - 0:2 לאינטר.

דקה 47 - אדריאנו השתלט על הכדור על סף הרחבה והגיע לאחד על אחד מול אביאטי, אבל שלח את הכדור מחוץ למסגרת.

דקה 52 - רונאלדיניו מצא בהגבהה אופיינית את סידורף שבעט מהאוויר במצב לא מאוזן מעל המשקוף.

דקה 71 - גול! מהלך מצוין של רונאלדיניו הסתיים בבישול של יאנקולובסקי לפאטו, שבעט שטוח פנימה והחזיר את מילאן לתמונה - 1:2 לאינטר.

דקה 78 - פאטו העמיד את אינזאגי שנכנס כמחליף לבד מול סזאר, ופיפו שלח בעיטה אופיינית לרשת, אבל הקוון הניף את הדגל והשופט פסל את השער בצדק בטענת נבדל.

הרכב אינטר: חוליו סזאר, מייקון, כריסטיאן קיבו, וולטר סמואל, דוידה סנטון, אסטבן קמביאסו, חאבייר זאנטי, סולי מונטארי (מקסוול 88), דז'אן סטאנקוביץ' (ניקולס בורדיסו 84), אדריאנו (פטריק ויירה 80), זלאטן איברהימוביץ'.

הרכב מילאן: כריסטיאן אביאטי, ג'יאנלוקה זאמברוטה, פאולו מאלדיני, קאחה קאלדזה (פיליפ סנדרוס 77), מארק יאנקולובסקי, אנדראה פירלו, מאסימו אמברוסיני, דייויד בקהאם (פיפו אינזאגי 57), קלארנס סידורף, רונאלדיניו, אלשנדרה פאטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully