וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא נפלה בשבע דקות

כחודש אחרי שניצחה את אינטר בברגמו, עשתה זאת אטאלנטה גם לקבוצה מהבירה עם 0:3 תוך שבע דקות. רק 1:1 ליובנטוס מול סמפדוריה

הדרבי המילאנזי עומד במרכז המחזור ה-24 בסרייה A, אבל בינתיים יש התפתחויות גם במקומות שמתחת לאינטר ושבעה משחקים שנערכו היום (ראשון) אחר הצהריים בישרו על כמה תוצאות מאוד מעניינות.

יובנטוס הייתה אמורה לספק את המוקד, אבל איכזבה עם 1:1 ביתי מול סמפדוריה וניצחון של אטאלנטה 0:3 על רומא, היווה את תוצאת המחזור. גנואה כבר הוליכה 0:3 על פיורנטינה, אבל נכנעה לשלושער של אדריאן מוטו, שקבע 3:3.

יובנטוס - סמפדוריה 1:1

הגברת הזקנה עבדה קשה מאוד עד שהשיגה ניצחון 1:2 בחזור הקודם. ג'יאמפואלו פאציני המשיך להפציץ במדי סמפ, אליה הגיע לפני כמה שבועות מפיורנטינה והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-10. יובנטוס לחצה קדימה, אבל מצאה את השוויון רק משער של אמאורי בדקה ה-62, דל פיירו עוד הצמיד כדור חופשי למשקוף, אבל יותר מזה יובה לא הצליחה לעשות.


אטאלנטה - רומא 0:3

הנראזורי מברגמו כבר ניצחו את אינטר לפני כחודש 1:3 בבית והיום העלו הציבו גם את רומא על המזבח. דניאלה קאפלי הצעיר העלה את המקומיים ל-0:1 בדקה ה-52 וכריסטיאנו דוני כבש צמד מהיר נוסף בדקת 55 ו-59 כדי להשלים בליץ פנטסטי ב-7 דקות. אחרי שבועות נפלאים, הג'יאלורוסי מתקשים למצוא יציבות והם ימשיכו להאבק על המקום הרביעי עוד הרבה זמן.

גנואה - פיורנטינה 3:3

גנואה הובסה בשבוע שעבר 3:0 על ידי רומא והיום פגשה יריבה נוספת שלה במאבק על המקום הרביעי, הוליכה בגדול ולא הצליחה לשמור על 0:3. טיאגו מוטה כבש בדקה ה-10 ולמרות שג'וזפה ביאבה המקומי הורחק בדקה ה-31, רפאלה פלאדינו הכפיל את יתרונה בדקה ה-38. דייגו מיליטו ביסס את הדרך של גנואה לניצחון עם השלישי בפנדל מוצלח בדקה ה-56, אבל כאן התחיל הקאמבק של אדריאן מוטו. הרומני כבש בפנדל בדקה ה-60, הוריד ל-3:2 בדקה ה-81 והישווה בתוספת הזמן עם שלושער גדול.

קליארי - לצ'ה 0:2
לקליארי: מיקלה פיני 49, אלסנדרו מאטרי 90.

רג'ינה - פאלרמו 0:0

סיינה - אודינזה 1:1
לסיינה: מאסימו מקארונה 50 (פנדל), לאודינזה: אנטוניו די נטאלה 72

קייבו - קטאניה 1:1
לקייבו: ג'וזפנ קולוצ'י 90. לקטאניה: פאבלו לדסמה 11 (פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully