וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונטלאר: "אני רוצה לעזוב את ריאל"

התקשורת בספרד מדווחת כי החלוץ ההולנדי, שמאוכזב ממעמדו במדריד, מעוניין לעזוב. אטו ממשיך לחלום, אוואט נשאר אופטימי

מאיורקה אירחה אתמול (ראשון) את לה קורוניה למפגש פיקנטי עבור שוערה דודו אוואט מול קבוצתו לשעבר, שהסתיים בתיקו 1:1 שהותיר את הקבוצה מפאלמה מתחת לקו האדום. מאיורקה עלתה ליתרון בדקה ה-56 משער של אריץ אדוריץ, אבל בדקה ה-77 נשרק לחובתה פנדל, זה השבוע השני ברציפות, וחואן ורדו הכניע את אוואט מהנקודה הלבנה כדי לחלק את הנקודות.

בסיום התייחס אוואט להשפעת השיפוט על המשחק ואמר: "לדעתי לא הייתה סיבה לשרוק לפנדל. אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל סבלנו מכמה החלטות שיפוט רעות בשבועות האחרונים". למרות זאת, השוער הישראלי סירב להאשים את השופט בתוצאה: "היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח את המשחק, אז אין לנו זכות להתלונן על השריקה הזו, וחבל שלא לקחנו את שלוש הנקודות".

כובש הפנדל, ורדו, גילה בסיום שההיכרות של אוואט איתו מהתקופה המשותפת שלהם בלה קורוניה גרמה לו לשנות את כיוון הבעיטה שלו: "דודו מכיר אותי היטב, וראיתי שהוא הולך לזנק לצד הנכון, אז במקום זאת החלטתי לבעוט למרכז השער ולמזלי הכדור נכנס". אוואט הודה שורדו הצליח להפתיע אותו: "הוא התחרט ברגע האחרון ובעט לאמצע, וזה השאיר אותי מתוסכל כי כבר ראיתי את הניצחון בהישג יד".

סניידר: "לא מגיע לי להיות בהרכב"

ריאל מדריד אומנם ממשיכה להראות סימני התאוששות מעודדים, אבל כמו תמיד בברנבאו - אף פעם לא שקט. על פי הדיווחים בספרד, קלאס יאן הונטלאר אמר למקורביו שהוא מעוניין לעזוב את מדריד, חודשיים בלבד אחרי שהגיע לאלופה הספרדית. האכזבה שלו החלה בגלל המשגה הניהולי בריאל, שגילה שרק אחד מבין השניים - הונטלאר או לסאנה דיארה - יוכל לשחק באירופה, ובהחלטה של ראמוס לבחור בקשר ההגנתי.

כמו כן, הונטלאר שיחק בששת מחזורי הליגה 151 דקות בלבד, ופתח פעם אחת בלבד בהרכב. ה"אס" מדווח כי הוא אמר לחבר קרוב ש"אני לא יכול לסבול את המצב הזה יותר. ריאל לא רשמה אותי לליגת האלופות, ולא משתפת אותי בליגה, וראמוס לא מאמין בי. נמאס לי, אני לא עומד בזה". האכזבה של הונטלאר, כאמור, נובעת מכך שבחלון ההעברות האחרון התעניינו בו גם ארסנל, צ'לסי ויובנטוס, אך הוא כנראה עשה את הבחירה הלא נכונה.

נדמה שהבעיה הכי גדולה שלו היא שריאל ממשיכה לנצח בלעדיו. הניצחון האחרון אומנם הגיע אחרי עוד 0:1 קטן ולא מרשים, אבל בהתחשב במצב של לפניחודשיים, כל ניצחון הוא ברכה. "אני לא חושב שאנחנו משעממים", אומר היגואין, "אנחנו ממשיכים לנצח, וחשוב שנצבור ביטחון לקראת המפגש מול ליברפול".

ווסלי סניידר, מנגד, מראה גם הוא סימני ייאוש. "אני מאוד מאוכזב מהכושר שלי לאחרונה", אומר ההולנדי, שהיה אחד הבולטים באליפות הקודמת, "אני לא משחק ברמה שאליה אני רגיל, ואין לי שום סיבה לחייך על המגרש. זה מאוד מרגיז אותי. האמת, אני לא מרגיש שיש לי מקום בהרכב".

ברצלונה מסרבת להירגע

ברצלונה ממשיכה להתעלם לחלוטין ממה שעושות יריבותיה ב"לה ליגה", והניצחון שרשמה אמש על ספורטינג חיחון (1:3) לא רק החזיר את הפער בפסגה ל-12 נקודות, אלא גם קירב את סמואל אטו לעוד תואר פיצ'יצ'י (מלך השערים) עם 21 כיבושים ב-22 משחקים - ארבעה יותר מדויד וייה מולנסיה וחמישה יותר מחברו לקבוצה לאונל מסי. "אסור לנו להרפות, או לאבד מעט ריכוז", אמר אטו, "אנחנו צריכים לקחת כל משחק בעתו, אבל להמשיך לחלום על המטרות שלנו".

פפ גוארדיולה הודה לאחרונה שהקבוצה שלו הורידה מעט את הקצב בשבועות האחרונים, אך אתמול שוב הביע את שביעות רצונו מחניכיו. "חזרנו להיאבק שוב על הכדור", אמר גוארדיולה, "אנחנו שוב שולטים היטב בכדור, ומציגים משחק שוטף בין ההגנה להתקפה. לשמחתי, גם במחצית השנייה המשכנו בקצב המהיר. נהיה חייבים להמשיך ככה עד תום העונה". התקשורת הספרדית מוסיפה כי ברצלונה מתעניינת בשלושת הכוכבים של ארסנל - ססק פברגאס, רובין ואן פרסי ועמנואל אדבאיור - שרמזו שיעזבו את לונדון אם ארסנל לא תצליח להעפיל לליגת האלופות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully