וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי ארשבין חתם בארסנל

העברות אחרונות לפני סגירת החלון: חלוץ זניט הפך לתותחן, כשחתם ל-3.5 שנים. רובי קין חוזר לטוטנהאם. ז’ו באברטון, קווארסמה בצ'לסי

קבוצות היבשת נמצאות במירוץ נגד הזמן על מנת להחתים שחקנים אחרונים במועד האחרון של חלון ההעברות. באנגליה נסגר החלון בשעה 19:00 (שעון ישראל), אך בשל מזג אוויר סוער ששורר במדינה, הסכימה ההתאחדות לאשר העברות שייסגרו עד שעת לילה מאוחרת, ובתנאי שהקבוצות יוכיחו שהשלג מנע את סיום העיסקה.

לאחר יום מלא תהפוכות ומספר פיצוצים בעסקה, אנדריי ארשבין חתם בארסנל לשלוש שנים וחצי. התותחנים ישלמו לזניט 12 מיליון ליש"ט, והחלוץ ילבש את החולצה מספר 13 באדום לבן. ארשבין כבר עבר בדיקות רפואיות, וההעברה הפכה רשמית לאחר שכל הניירת הושלמה, רגעים לפני סגירתו של מועד חלון ההעברות. זניט עוד הספיקה לשלוח מוקדם יותר את אנטולי טימושצ'וק לבאיירן מינכן תמורת 12.5 מיליון ליש"ט. טימושצ'וק יגיע לאליאנץ ארנה בעונה הבאה.

העברה גדולה נוספת שהתרחשה הערב, שלחה את רובי קין בחזרה לטוטנהאם. החלוץ, שנמכר לאנפילד בקיץ תמורת כ-20 מיליון ליש"ט, חוזר לאחר חצי עונה עגומה תמורת 15 מיליון בלבד. על פי דיווחים באנגליה, טוטנהאם קיבלה בחזרה גם את ג'ובאני דוס סנטוס, שעסקת העברתו לפורטסמות פוצצה. דוס סנטוס כשל בבדיקות הרפואיות.

הספרס רצו מאוד להחתים גם את ריקרדו קווארסמה מאינטר, אבל על פי דיווחים באיטליה, צ'לסי ביצעה מחטף של הרגע האחרון והחתימה עד השחקן, שהגיע בהשאלה עד תום העונה. קווארסמה חובר לפליפה סקולארי, שייבש אותו על ספסל נבחרת פורטוגל ביורו האחרון.

ז'ו, חלוצה הברזילאי של מנצ'סטר סיטי, הושאל לאברטון עד סיומה של העונה. הסיטי נותרו ללא רכש משמעותי, לאחר שנכשלו במגעים לצירופו של רוקה סנטה קרוז. ניוקאסל ו-וויגאן ביצעו ביניהן טרייד. ראיין טיילור עבר למגפייז, תמורת שארל נ'זוגביה. וויגאן השאילה את הנרי קמארה לסטוק סיטי. פולהאם קיבלה בהשאלה את הקשר הצרפתי הוותיק, אוליבייה דאקור, ואילו פורטסמות החתימה את קשר נבחרת יוון, אנג'לוס באסינס בהשאלה עד תום העונה מאא"ק אתונה. גם ווסט ברומיץ' צירפה שחקן בהשאלה - חואן קרלוס מנסגווס הארגנטינאי מסן לורנצו.

סנדרלנד, קבוצתו החדשה של טל בן חיים, צירפה בהשאלה את קאלום דאבנפורט, בלמה של ווסטהאם, שיתחרה על דקות משחק עם הרכש הישראלי. קודם לכן עזב מייקל צ'ופרה את סנדרלנד וחתם בקרדיף.

באיטליה, רומא השאילה את החלוץ הצעיר, סטפנו אוקקה צ'וקה לברשיה והחתימה את המגן הצעיר, מרקו מוטה מאודינזה. כריסטיאן פאנוצ'י נשאר בסופו של דבר בבירת הנצח. אנטוניו ד'אגוסטינו עבר מאטאלנטה לפארמה, ואילו ניקולה אמורוסו הוותיק הושאל מטורינו לסיינה. טורינו החתימה את אנדראה גסבארוני, שחקנה של גנואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully