וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: גם טורס יודע לעלות לרשת

אחרי הזכייה המרגשת של נדאל באוסטרליה, הראה החלוץ הספרדי של ליברפול את יכולותיו, כשכבש צמד בדקות הסיום, בניצחון 0:2 על צ’לסי

כששתיהן צופות מלמטה על מנצ'סטר יונייטד הדוהרת בפסגה, עלו הערב (ראשון) ליברפול וצ'לסי על המגרש באנפילד למשחק כמעט גורלי לגבי המשך דרכן. בסופו של יום, המנצחים הגדולים הם האדומים, שקטעו רצף של שלושה תוצאות תיקו עם 0:2, וניצחו לראשונה בליגה בשנה החדשה.

המאמן רפא בניטז שוב ויתר על רובי קין, שנשאר מחוץ לסגל ונראה בדרכו החוצה מאנפילד, כשהשמועות מסמנות את טוטנהאם כיעד המועדף. יוסי בניון המתין על הספסל עד לדקה ה-74, אז עלה והיווה משב רוח מרענן בניסיונות הכמעט נואשים של חבריו. הישראלי איים על שערו של פטר צ'ך ממרחק, יזם באגפים ולקינוח בישל את השער השני של פרננדו טורס בתוספת הזמן, כשהראשון נכבש שתי דקות לפני כן.

נקודת המפנה של המשחק הייתה בדקה ה-60, עת הורחק פרנק למפארד האורח בשגיאה קשה של השופט מייק ריילי, שפשוט איבד שליטה על המשחק. צ'לסי, כצפוי, נסוגה עוד יותר לאחור והזמינה התקפות מצידה של ליברפול. צ'אבי אלונסו פגש את המשקוף, טורס ראה בעיטה שלו מחולצת מהקו ונדמה היה כי השער לא יגיע. עד שבאו דקות הנעילה ואיתן הצמד של הספרדי. ליברפול חוזרת לנצח ומצמקת את הפער ממנצ'סטר יונייטד (משחק חסר) לשתי נקודות בלבד, בעוד צ'לסי שוב מתבטלת בעימות עם קבוצה גדולה ויורדת למקום השלישי.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב מהיר, על אף השלג שהחל לרדת באנפילד. ליברפול החזיקה יותר בכדור ואף הגיעה לאיזור שערו של פטר צ'ך, אך הרגל המסיימת לא הופיעה עדיין עבור רפא בניטז ושחקניו, כשההזדמנות האמיתית הייתה של דירק קאוט שנבלם על ידי אלכס. בדקה ה-42 צ'ך הדף בעיטה של ריירה לרגלו של אשלי קול, שכמעט הבקיע שער עצמי.

ליברפול שמרה על יתרונה היחסי עם פתיחת המחצית השנייה, כשקאוט שוב זוכה לחצי הזדמנות ולא מנצל אותה. בדקה ה-56 ספק הכשלה ברחבת צ'לסי, אך השופט מייק ריילי התעלם מטענות המארחים. בדקה ה-60 נותרה צ'לסי בעשרה שחקנים, כשפרנק למפארד גלש לכדור, יצר מגע עם רגליו של צ'אבי אלונסו וספג כרטיס אדום שלא הגיע לו. שגיאה קשה של ריילי.

הלחץ של האדומים גבר בזכות היתרון המספרי. אלונסו בעט מחוץ לרחבה בדקה ה-67, הכדור פגע במגן צ'לסי וניתז אל המשקוף. בדקה ה-73 טורס נותר פנוי לאחר מצב נייח ובעט לכיוון המסגרת, אך ג'ון אובי מיקל הציל מהקו. יוסי בניון החליף את אלברט ריירה בדקה ה-74, ושש דקות אחר כך בחן את צ'ך עם כדור מסובב מ-16 מטרים, אבל השוער היה מוכן. בדקה ה-83 ירה בניון כדיר אדיר מהאוויר, שחלף סנטימטרים מעל משקוף שערו של צ'ך.

בדקה ה-89 פרננדו טורס גאל את אוהדי ליברפול מייסוריהם עם שער יתרון יקר בנגיחה, לאחר הגבהה של פאביו אורליו. 0:1 לליברפול. בתוספת הזמן בעט בוסינגווה בגבו של בניון, אולם ריילי שוב התעלם. בניון המשיך במשחקו המצוין, כשבתוספת הזמן השאיר את טורס מול שער חשוף כדי לקבוע 0:2 ולהעניק לבניטז שלוש נקודות להפחתת הלחץ.

ליברפול: פפה ריינה, אלברו ארבלואה, ג'יימי קראגר, מרטין סקרטל, פאביו אורליו, צ'אבי אלונסו, חבייר מסצ'ראנו (ריאן באבל, 83), אלברט ריירה (יוסי בניון, 74), סטיבן ג'רארד, דירק קויט, פרננדו טורס (דויד אנגוג, 90).

צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה, אלכס, ג'ון טרי, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל, מיכאל באלאק, פרנק למפארד (הורחק, 60), פלורן מאלודה (דקו, 69), סלומון קאלו (מירוסלב סטוך, 85), ניקולס אנלקה (דידייה דרוגבה, 69).

ניוקאסל - סנדרלנד 1:1

הדרבי של צפון מזרח אנגליה הפגיש את הקבוצה המסובכת של ג'ו קיניר עם החתולים השחורים של ריקי סבראגיה. ניוקאסל לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים שלה, במהלכם רשמה ארבעה הפסדים שדירדרו אותה למקום ה-17. סנדרלנד הקדימה אותה רק בשלוש נקודות ערב המחזור, וכך גם נותר הפער לאחריו.

האורחים פתחו טוב יותר, ובדקה ה-19 כדור חופשי של קירן ריצ'רדסון פגע בקורה. שתי דקות לאחר מכן גם בצד השני מצאו רק את המסגרת, כשנגיחה של אנדי קרול נעצרה במשקוף. בדקה ה-32 נכבש שער היתרון של סנדרלנד. ג'יבריל סיסה קיבל כדור ברחבה, הבעיטה הראשונה שלו נבלמה על ידי השוער סטיב הארפר, מחליפו של שיי גיבן שיצא לבדיקות רפואיות במנצ'סטר סיטי, אך הריבאונד של הצרפתי כבר מצא את הרשת.

ניוקאסל הגבירה את מאמציה לאחר ההפסקה, ובדקה ה-69 קיבלה מתנה מהשופט, אשר העניק פנדל לסטיבן טיילור שנתקל קלות בסטיד מלבראנק. החלוץ שולה אמאובי דייק מהנקודה וקבע שיוויון מוצדק. הלחץ של המארחים נמשך, כשקרול הבקיע בדקה ה-79 וראה את השופט מבטל זאת בשל נגיעת יד של אמאובי בתחילת המהלך. חלוקת הנקודות מותירה את שתי הקבוצות עמוק בחלק התחתון של הטבלה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully