וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ראול השווה את שיאו של די סטפאנו

הקפטן של ריאל מדריד התכבד לכבוש את השער הראשון ב-0:2 של קבוצתו על נומאנסיה, ויש לו 307 שערים במדי ריאל. בילבאו-מלאגה 2:3

אחרי שברצלונה כבר תפסה פער של 12 נקודות, בריאל מדריד הבינו שהקרב לעת עתה מתמקד במקום השני. הבלאנקוס השלימו ניצחון שישי ברציפות כשהקורבן התורן היה העולה החדשה נומאנסיה, שהפסידה 2:0 ואיפשרה לריאל להעלות את הפער מסביליה לשש נקודות.

מעבר לניצחון החשוב, שמגביר את המוטיבציה אצל שחקניו של חואנדה ראמוס להמשך קרבות הצמרת, ריאל סידרה לכוכב שלה, ראול, שוויון עם אלפרדו די סטפאנו הענק, שעד מחזור הערב החזיק בשיא הכיבושים בריאל בכל הזמנים. די סטפאנו, שכבש 307 שערים בכל המסגרות, נאלץ לראות את ראול כובש את שערו ה-307 במדי הבלאנקוס. אחרי מחצית מאופסת אריין רובן פרץ ומצא את גונזאלו היגוואין שבעט כדור שנהדף, ראול עט על הריבאונד ומצא את הרשת.

נומאנסיה מהתחתית התקשתה לתת פייט ובדקה ה-56 ראתה איך רובן במבצע אדיר כובש את השני. ההולנדי קיבל כדור, היתל בהגנה של נומאנסיה, וסיים עם בעיטה לפינה הימנית. 11 דקות לסיום פרננדו גאגו העיב מעט על החגיגות של ריאל, אחרי שקיבל צהוב שני ולא יוכל לשחק במחזור הבא נגד סנטאנדר.

אתלטיק בילבאו - מלאגה 2:3

הקבוצה האנדלוסית קיוותה להתקדם למקום הרביעי, גם אם באופן זמני, אך נכנעה לרוחיבלנקוס בסן מאמס. הבאסקים אמנם פיגרו משער מוקדם של אלברט לוקה (3), אך פרנסיסקו ייסטה הישווה (37). לולו (63) הבלם החזיר את היתרון למלאגה, אלא שפרננדו יורנטה (71) מארקל סוסאטה (86) השאירו את הנקודות אצל בילבאו, שחזרה לנצח אחרי ההפסד בשבוע שעבר לאלמריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully