וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן חזרה בסערה מהפגרה

האלופה הגרמנית חגגה עם 1:5 ענק בשטוטגארט בשמינית גמר הגביע. גם המבורג, שאלקה ומיינץ עלו בקלות לרבע הגמר

אחרי פגרת חורף ארוכה של כחודשיים, חזר הערב (שלישי) הכדורגל הגרמני למגרשים עם פתיחת משחקי שמינית גמר הגביע. במוקד עמד המשחק בו אירחה שטוטגארט את באיירן מינכן, שסיימה את החצי הראשון של העונה במקום השני בלבד. אבל אחרי הפגרה חזרו השחקנים של יורגן קלינסמן בכושר שיא, ודרסו את השוואבים 1:5.

בסטיאן שווינשטייגר פתח את החגיגה הבווארית בדקה ה-14 עם השער הראשון, פרנק ריברי הכפיל אחרי שתי דקות בלבד, ולוקה טוני קבע 0:3 שתי דקות להפסקה. בדקה ה-55 כבש שווינשטייגר את השני שלו בפנדל, וזה רוברט חתם את ההצגה בדקה ה-59 עם החמישי לרשתו של יינס להמאן. מריו גומז רק צימק למקומיים חמש דקות לסיום.

גם המבורג טיילה לרבע הגמר עם 1:3 ביתי על מינכן 1860, בזכות שלושער של איביצ'ה אוליץ'. החלוץ הקרואטי, שיעבור לבאיירן בסיום העונה, כבש בדקות 44, 78 ו-84, כשמנגד דניאל ביירופקה צימק בדקה ה-86.

שאלקה חגגה גם היא עם 1:4 בחוץ על ינה מליגת המשנה. ג'פרסון פרפאן כבש צמד פרטי (19, 66), איבן ראקיטיץ' הוסיף עוד אחד (71) וג'ראלד אסמואה הגדיל (76), לפני שקווין קוראני קילקל את החגיגה כשקיבל כרטיס אדום בתוספת הזמן. במשחק נוסף גברה מיינץ 1:3 על פרייבורג.

מחר תושלם תמונת רבע הגמר עם עוד ארבעה משחקים: בורוסיה דורטמונד מול ורדר ברמן (20:00, ספורט 2), וולפסבורג מול רוסטוק, לברקוזן נגד אנרגי קוטבוס, וקרלסוהה מול ווהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully