וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה, בגללך אנחנו אוהבים כדורגל

2,000 אוהדי מילאן התקבצו תחת ביתו של קאקה והודו על נאמנותו ועל העובדה שדחה את המיליונים של סיטי: ”הקשבתי ללב”. תלמדו ממנו

2,000 אוהדי מילאן נלהבים התקבצו אמש (שני) מתחת לביתו של קאקה, והודו לכוכב הברזילאי על נאמנותו ועל העובדה שנשאר בקבוצתם על אף שהוצע לו שכר מפלצתי של חצי מיליון ליש"ט לשבוע. מנצ'סטר סיטי, כידוע, רדפה בימים האחרונים אחרי מילאן בניסיון לרכוש את קאקה, אבל הברזילאי הצהיר כי "אני לא רוצה כלום, אני פשוט להמשיך להיות שמח במקום שבו אוהבים אותי. יכול להיות שלעבור למנצ'סטר היה מרגש, אבל חשבתי על זה הרבה, והחלטתי שפה זה המקום הכי נכון בשבילי".

קאקה, שהתנהג באופן מאוד לא אופייני לכדורגלנים (ולמין האנושי בכלל) והוכיח נאמנות והסתפקות בקיים, אף הזים את השמועות המרובות שהופצו עליו בימים האחרונים. "המשפחה שלי מאוד תמכה בי, ואמרה לי להחליט בעצמי ושהם יקבלו כל החלטה בהבנה", אמר קאקה, "זה ממש לא נכון מה שנכתב בעיתונים, כאילו אבא שלי כעס עליי על זה שלא קיבלתי את ההצעה. הקשבתי ללב שלי.

"אני אוהב את האנשים במילאנו, הם כבר יותר מחברים עבורי. לא ביקשתי העלאה מהקבוצה, וגם לא אבקש. מילאן תמיד הייתה הוגנת איתי.

"אחרי המשחק בשבת הגיעו הרבה אנשים כדי להראות לי את תמיכתם, ילדים שלחו לי ציורים שלי, כולם ביקשו ממני להישאר, וזה היה נפלא. אני זוכר שהייתי אמור לעזוב את סאו פאולו, ואוהדים באו להפגין נגדי. עכשיו במילאן הם באו לתמוך. גם החברים לקבוצה היו מדהימים. כולם היו קרובים אליי, וייעצו לי להישאר. מבחינתי, לא הייתי שחקן של סיטי אפילו לדקה". וקאקה מסכם: "אני בנאדם דתי, ואני מאמין שהדרך שאלוהים מכוון עבורנו היא לא תמיד ברורה".

סיטי טוענים: אנחנו ירדנו ממנו

אתמול בלילה היה זה נשיא הקבוצה סילביו ברלוסקוני שהודיע על כך שקאקה יישאר במילאן, ושלח את אלפי האוהדים לחגוג באושר. אנשי הסיטי, מנגד, מיהרו להכריז שהם עצמם ביטלו את העסקה, ולא ברלוסקוני.

"אני מאוד מאושר עכשיו", אמר ברלוסקוני לאחר ההודעה. "קאקה הוא לא רק שחקן גדול, אלא גם אדם גדול, וכסף הוא לא הכל בשבילו. הוא שמח להישאר במילאן עם כל החברים שלו. היחס של האוהדים שהתחננו שיישאר נגע לליבו, והוא לא ביקש אפילו פני אחד יותר במשכורת תמורת הישארתו. מה שקרה השבוע מוכיח שכסף זה לא הכל בכדורגל".

עדכון ראשון:00:32
עדכון אחרון: 13:32

  • עוד באותו נושא:
  • קאקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully