וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני ייעדר כשלושה שבועות

החלוץ שכבש את שער הניצחון במשחק מול וויגאן נפצע בשריר הירך האחורי ויושבת. פרגוסון: "זו הייתה היריבה הקשה ביותר ששיחקנו נגדה בבית"

מנצ'סטר יונייטד ניצחה אמש (רביעי) את וויגאן 0:1 במשחק השלמה והתקרבה למרחק של שתי נקודות בלבד מליברפול המוליכה, אבל על חגיגות הניצחון העיבה פציעתו של ווין רוני. החלוץ כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה הראשונה, אבל נפצע כעבור מספר דקות והוחלף על ידי קרלוס טבז בדקה השמינית.

"הפציעה שלו היא בשריר הירך האחורי, והוא ייעדר לפחות לשלושה שבועות", אמר מאמנו אלכס פרגוסון בסיום המשחק. "נקווה שתקופת ההיעדרות לא תהיה ארוכה יותר, אבל אין לנו מה לעשות בקשר לזה". פרגוסון נאלץ לראות גם את טבז ואת הבלם הצעיר ג'וני אוונס נפצעים במהלך המשחק ואמר: "קרלוס צלע במשך כל המחצית הראשונה וג'וני צלע בכל המשחק, נראה מה מצבם לקראת שבת, כי יש לנו משחק קשה מול בולטון".

לאחר מכן התפנה פרגי להחמיא לוויגאן שהקשתה על השדים האדומים אבל יצאה מאולד טראפורד ללא נקודות: "זו הייתה היריבה הקשה ביותר ששיחקנו נגדה כאן העונה. הם שיחקו פנטסטי, והיינו צריכים להתאמץ מאוד בשביל הניצחון הזה. אחרי ניצחונות גדולים כמו על צ'לסי בדרך כלל יש ירידה ברמת הריכוז, ואני מרוצה מאוד שהצלחנו לנצח למרות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully