וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנוטה לא מסתיר במי הוא תומך

חלוץ סביליה כבש בניצחון קבוצתו 1:2 על לה קורוניה בשמינית גמר גביע המלך וחשף חולצה התומכת בעם הפלסטיני. ולנסיה - סנטאנדר 1:1

השלב הראשון של שמינית גמר גביע המלך נמשך, ואחרי שברצלונה כמעט והבטיחה לעצמה הופעה ברבע הגמר במשחק המרכזי מול אתלטיקו מדריד (1:3) נערכו היום (רביעי) שאר המשחקים.

במשחק המרכזי אירחה סביליה את דפורטיבו לה קורוניה וניצחה 1:2. לואיס פביאנו (30) ופרדי קאנוטה (40) העלו את סביליה ליתרון 0:2 במחצית הראשונה. קאנוטה בחר לחגוג את השער שלו כשחשף חולצה עם המילה "פלסטין" עליה וכיתוב בערבית. המחווה לעם הפלסטיני עלתה לו בכרטיס צהוב. התוצאה נותרה בעינה עד הדקה ה-80, בה הצליחה דפור לצמק מרגלי עומאר בראבו, מה שהותיר סיכוי טוב לקבוצה מגליסיה לגבי הגומלין.

ולנסיה התארחה בסנטאנדר אצל ראסינג וסיימה בתיקו 1:1. העטלפים עלו ליתרון משער עצמי של גונזאלו קולסה בדקה ה-11, אך סנטאנדר היתה טובה יותר וכבשה בדקה ה-55 מרגלי מהדי לאסן האלג'יראי. ויסנטה מוולנסיה הורחק בדקה ה-88 ושתי דקות מאוחר יותר הורחק גם מיגל והותיר את הכתומים בתשעה שחקנים.

ספורטינג חיחון המשתפרת ניצחה את ויאדוליד 1:3. דויד באראל כבש צמד בדקות ה-9 ו-18 ושער של כרמלו בדקה ה-36 נתן לחיחון יתרון מבטיח במחצית. ויאדוליד השיגה שער מצמק בדקה ה-90 מרגליו של נסטור קנוביו.

אספניול פגשה את הסינדרלה של שלב שמינית הגמר, פולי אחידו, שהעיפה בשלב הקודם את ויאריאל ולא נעצרה גם כאן, עם ניצחון 2:3. הקבוצה השנייה של ברצלונה נטלה את ההובלה בדקה ה-15 משער של מויסס הורטאדו, אך הקבוצה הקטנה ממחוז אלמריה השוותה בדקה ה-51 משער של חורחה מולינה והשלימה מהפך בדקה ה-59 מרגלי חוליו. אספניול הצליחה עוד להשוות בדקה ה-71, לאחר שרומן מרטינז סיים מתפרצת קטלנית, אך פולי השיגה את שער הניצחון בדקה ה-75 אחרי בעיטה חזקה של צ'יקו.

מחר (חמישי) יושלם שלב שמינית הגמר כשאוסאסונה תארח את אתלטיק בילבאו ומיורקה תארח את אלמריה במשחק שאמור להיות הופעת הבכורה של השוער הישראלי דודו אוואט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully