וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "הניצחון יתן לנו הרבה כוח"

ברצלונה פתחה פער של 3 נקודות בפסגה הספרדית והמאמן שלה מתחיל לצאת מהאדישות. ויאריאל: לורנטה ייעדר חודש

בעוד ריאל מדריד מקרטעת ונלחצת, בברצלונה הכל דבש ואתמול (ראשון) ניצלה הקבוצה את התוצאות של יריבותיה לצמרת כדי לפתוח פער של 3 נקודות מהמקום השני. 0:2 בחוץ על רקראטיבו עשה את העבודה והפך לניצחון התשיעי ברציפות של הקבוצה בליגה, אחרי פתיחה שכללה תיקו והפסד.

"לא זוכים באליפות בנובמבר, אבל הניצחון הזה יתן לנו הרבה כוח", אמר פפ גווארדיולה אחרי המשחק, "זה היה ניצחון חשוב במשחק קשה, כמו שחשבנו. מאז שלוקאס אלקרז לקח אותם הם מאוד מאורגנים והם ספגו מעט שערים".

דני אלבס הוסיף: "אנחנו כל הזמן מנסים דרכים חדשות להפתיע את היריבות שלנו והיום הצלחנו לעשות את זה. אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו. אנחנו עוקבים אחרי התוצאות של היריבות בצמרת, אבל אנחנו לא מתרכזים בהן".

שערים של לאו מסי וסיידו קייטה עשו אמש את ההבדל, אבל אחרי שנקלעה לפיגור רקרה הציגה כדורגל טוב ואלקרז עצמו היה מרוצה למרות ההפסד: "אחרי שהיינו בפיגור 1:0 התחלנו לשחק טוב. היינו מאורגנים וידענו איך לשחק מול קבוצה מצוינת. היו לנו הזדמנויות שהחמצנו ולא הצלחנו לשמור על אותו קצב לאורך כל המשחק".

יוסבה לורנטה, מלך השערים של ויאריאל שכבש העונה שישה שערים בליגה ושלושה באירופה, מתח שריר בירך במשחק מול מלאגה במחזור האחרון, וייעדר מפעילות חודש. לורנטה יחמיץ בודאות את משחקה של קבוצתו מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, והוא בספק למשחק מול סלטיק במחזור לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully