וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן לאציו: "רומא פייבוריטית בדרבי"

לאציו בצמרת באיטליה, רומא מגרדת את הקו האדום, אבל דליו רוסי מכריז על מלחמה פסיכולוגית: "כלום לא השתנה, הם פייבוריטים"

זהו עונשו של שער עצמי. כלי התקשורת באיטליה מדווחים כי סיסיניו עומד לשלם את המחיר על השער העצמי שכבש בשבוע שעבר לרשת רומא, כשבחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה.

רומא, כידוע, ממשיכה לזייף מפתיחת העונה, וסיסיניו, המגן הברזילאי שכבש שער עצמי בדקה ה-90 (שער מרהיב, יש לציין, בנגיחה תוך כדי זינוק) שקבע 1:1 מול בולוניה, יהיה אחד מני רבים שיעזוב.

הדיווחים על שחרורו הצפוי של סיסיניו רק ממחיש את מד הלחץ בקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי, בעיקר כשבסוף השבוע עומד להתקיים הדרבי הלוהט מול לאציו. החדשות הרעות מגיעות מכיוונו של דניאלה דה רוסי, שנפגע במרפקו וצפוי להחמיץ את המשחק.

רומא: הפאניקה מחלחלת

לג'ילארוסי שמונה נקודות בלבד מעשרה מחזורים והם רחוקים נקודה אחת בלבד מהקו האדום. המגן הוותיק כריסטיאן פאנוצ'י, 35, מלך השערים של הקבוצה העונה, יודע שהדרבי הזה הופך לקריטי.

"הדרבי הוא משחק מיוחד", אומר פאנוצ'י, "נצטרך להראות התלהבות גדולה על המגרש כדי לנסות לצאת מהתקופה הקשה הזאת. אנחנו מרגישים חזקים, ולא מסתכלים כל הזמן על הטבלה ובוכים. העובדה שאנחנו מתחתם בטבלה לא אומרת שאנחנו פחות טובים מהם.

"היה לנו קיץ קשה, ולא הגענו לעונה במצב אידיאלי, ואז הפסדנו כמה משחקים ונקלענו למצב קשה, אבל אני מאמין שבקרוב נחזור לעצמנו ונציג שוב את המיטב".

לאציו: מורידים ציפיות


לאציו, מנגד, ממוקמת במקום הרביעי, שתי נקודות מהפסגה, ומגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות רצופים. אז למה בלאציו מתעקשים שהם מגיעים כאנדרדוג? "אנחנו מצפים בקוצר רוח לדרבי", אמר מאמן לאציו דליו רוסי, "במשחקים כאלה אין חשיבות למיקום בטבלה. שום דבר לא השתנה מהעונה שעברה, ואם רומא הייתה פייבוריטית לפני חודשיים, היא פייבוריטית גם עכשיו. מי שיצליח לשלוט בעצבים שלו, ינצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully