וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "יש לנו מספיק איכות בהתקפה כדי לגמור משחקים כאלה"

ברנד שוסטר השתגע מכמות ההחמצות של שחקני ריאל בתיקו מול אלמריה: "אנחנו חייבים לנצל את המצבים שלנו". פפה בספק למשחק מול יובנטוס

כבר כמה שבועות שריאל מדריד לא מרשימה, אבל מצליחה לגרד ניצחונות ששמרו אותה צמודה לברצלונה וולנסיה בצמרת הספרדית. אבל אמש (ראשון) נגמרו לבלאנקוס הניסים, והם סיימו בתיקו 1:1 מאכזב את משחק החוץ באלמריה, כשספגו שער שוויון בדקה ה-82, וכעת הם מפגרים בשתי נקודות אחרי בארסה.

ברנד שוסטר התקשה להסתיר את אכזבתו מההחמצות המרובות של שחקניו במשחק: "שיחקנו טוב ושלטנו במגרש, אבל לא היה לכך כל ערך כי לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו בהתקפות המתפרצות בזמן שהם תקפו וניסו להשיג את השוויון".

"נתנו לשתי נקודות לברוח לנו", המשיך המאמן הגרמני. "ופעם נוספת זה קרה בגלל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. יש לנו מספיק איכות בהתקפה כדי לגמור משחקים כאלה ולסיים אותם עם שלוש נקודות, ואנחנו חייבים לעשות את זה".

צרה נוספת שנחתה על ראשו של שוסטר הגיעה מכיוונו של פפה, הבלם המצוין שנפצע במהלך המשחק. הפורטוגלי בן ה-25 ספג מכה בירך במהלך המחצית הראשונה, וניסה להמשיך ולשחק לפני שנאלץ לנטוש את המגרש בדקה ה-47. בצוות הרפואי של ריאל הביעו חשש כי הוא לא יהיה כשיר למשחק הקבוצה מול יובנטוס בליגת האלופות ביום רביעי.

באלמריה הקטנה, הפתעת העונה אשתקד שאיבדה הקיץ את מאמנה אונאי אמרי לולנסיה, חגגו את התיקו המחמיא מול האלופה, אבל המאמן החדש גונזאלו ארקונדה הצליח להישמע אפילו מעט מאוכזב לאור ההתפתחויות במגרש: "ממש נכנסנו למשחק במחצית השניה והיינו יכולים להוציא תוצאה טובה עוד יותר, אבל חשוב לזכור נגד איזו קבוצה שיחקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully