וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "המשחק הזה היה דומה לקודמים"

מאמן ברצלונה לא רואה הבדל בין ה-1:6 על גיחון לבין משחקי הפתיחה הרעים. שוסטר מבטיח: "לא נאבד עוד הרבה נקודות". פונגול מכוון לאליפות

המחזור השלישי בליגה הספרדית עמד בסימן ניצחונה של ברצלונה על ספורטינג גיחון 1:6. הקבוצה של פפ גווארדיולה פתחה את העונה בצורה לא טובה, והשיגה רק נקודה משש אפשריות עם יחס שערים של 2:1. אלא שאתמול היא פתחה את העונה מבחינתה. הניצחון אמנם הגיע על העולה החדשה, אבל זה היה בביתה, דבר שנותן נדבך נוסף להשיג.

"אני מעריך את המאמץ והסולדיריות שהשחקנים שלי הפגינו במשך כל המשחק", כך אמר בסיום מאמן של ברצלונה פפ גווארדיולה. הקטאלוני לא מצא הבדלים גדולים יתר על המידה בין שני המשחקים הקודמים למשחק הניצחון הגדול אמש: "האמת, שהמשחק הזה היה דומה למשחקים הקודמים ששיחקנו בעבר. היום הייתה לנו את החוכמה והעורמה להשיג את שלוש הנקודות".

שוסטר: "כשניכנס לקצב, לא נאבד הרבה נקודות"

גם ריאל מדריד השיגה ניצחון נאה, 0:2 בחוץ על ראסינג סנטאנדר באל סרדינרו. אלופת ספרד, שניצחה במחזור הקודם במשחק רב שערים את נומנסיה 3:4, חיברה עוד ניצחון, וכעת בקבוצה מקווים לצאת למסלול של ניצחונות, לאחר ההפסד במחזור הראשון ללה קורוניה 2:1.

ברנד שוסטר, מאמן הלבנים, התרשם מהניצחון, אבל מודע לעובדה שיש עוד הרבה ליקויים שהוא צריך לתקן: "רק התחלנו את העונה ובהתחלה יש בעיות. אנחנו עדיין צריכים לחדד פינות, אבל אני אוהב איך שהקבוצה משחקת דווקא כשהיא בלי הכדור. אני אוהב את התנועה של השחקנים". שוסטר אף הבטיח, "כאשר ניכנס לקצב, לא נאבד הרבה נקודות. הקבוצה הולכת ומשתפרת, אבל הדבר החשוב ביותר זו המחויבות והרוח שהפגינה הקבוצה. אי אפשר היה לבקש מהם יותר".

לגבי ראול, שפתח את העונה בצורה לא משביעה רצון ולא הבקיע עדיין, אמר המאמן: "הוא עושה את העבודה שלו בצורה טובה. ברור שאם הוא היה נמצא קרוב יותר לרחבה, הוא היה מבקיע. במשחק חוץ, כשמשחקים שלושה חלוצים, ראול, רוד ואן ניסטלרוי וגונזלו היגואין, כל אחד מהם היה צריך גם לעשות עבודה הגנתית".

פונגול חותר לאליפות ספרד

את המחזור פתחה אתלטיקו מדריד, שהביסה 0:4 את רקראטיבו הואלבה בוויסנטה קלדרון. קון, מאנישה ופלורן סינמה פונגול כבשו את השערים. פונגול כבש צמד והוא העלה את מאזנו לארבעה שערים בליגה עד כה בשלושה מחזורים.

"הרגשתי מצוין במשחק נגד רקראטיבו", אמר פונגול. "ההגעה של השחקנים החדשים עשתה טוב לקבוצה, אבל גם אלה שהיו בשנה שעברה עשו עבודה טובה מאוד, בזכותם הגענו לליגת האליפות.

"אני מאוד שמח על השערים שהבקעתי, אבל הדבר החשוב באמת הוא שאנחנו מנצחים ומתקדמים. אנחנו צריכים לחשוב על הקבוצה". פונגול לא חשש לומר כי הקבוצה שלו מכוונת גבוה: "העדיפות שלנו היא לליגה הספרדית, יש לנו סיכוי טוב להתחרות על האליפות, יש לי ביטחון מלא בקבוצה ובשחקנים. אנחנו גם חייבים טיפת מזל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully