וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב דרמטי במשחקי הסופרקאפ באירופה

משחקי הסופר-קאפ בספרד ובאיטליה סיפקו רגעי כדורגל נדירים, כשאינטר מנצחת בפנדלים 7:8 את רומא, וריאל עם 9 שחקנים מנצחת 2:4 את ולנסיה

לאחר שחלק מהליגות באירופה כבר עשו את הסיפתח של פתיחת העונה, ואולימפיאדת בייג'ינג היא רק זיכרון רחוק, גם באיטליה התפנו הערב (ראשון) כדי לחמם מנועים לקראת פתיחת הליגה. האלופה, אינטר פגשה את רומא, מחזיקת הגביע, למאבק עיקש במסגרת הסופר קאפ, שהסתיים רק לאחר דו קרב פנדלים, עם תואר ראשון העונה לאינטר שניצחה 7:8 בסיום. רומא הגיעה למשחק עם לא מעט חששות, לאחר שחלק ממשחקי ההכנה שלה עד כה הסתיימו במפחי נפש קשים (ה-5:0 לניוקאסל זכור במיוחד), בעוד אינטר הציגה בעיקר הגנה חזקה, ומיעטה לספוג במשחקי הידידות שלה.

האלופה פתחה טוב, ועלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-18, כשהתקפה נהדרת שלה הסתיימה במשקוף, ועל הריבאונד היה לה את סולי עלי מונתאר שכבש לזכותה. אלא שקבוצתו של ספאלטי לא הרימה ידיים. היא עלתה עם כוחות מחודשים למחצית השניה, ובדקה ה-59 מצאה את השיוויון משער נהדר של דניאל דה רוסי, שמ-20 מטרים שלח טיל נהדר אל החיבורים. רומא החלה להסתגר, וסגירה נוראית שלה בהגנה בדקה ה-82 איפשרה למריו באלוטלי הכשרוני לפרוץ לבדו, ומול השוער גילגל נהדר פנימה. אלא שדווקא כשהיה נדמה שאינטר בדרכה הבטוחה לניצחון, הגיע כדור קרן לזכותם של הרומאים, ובלבול בהגנה הוביל את הכדור אל ראשו של מירקו ווצ'יניץ', שמקרוב נגח פנימה את השיוויון, ושלח את שתי הקבוצות להארכה.

בהארכה לא הצליחו הקבוצות להכריע את המשחק ובתום 120 הדקות, עברו הקבוצות לדו קרב פנדלים. ווציניץ' בעט ראשון לרומא והבקיע בקלות. זלאטן איברהימוביץ', היה הבועט הראשון לאינטר וגם הוא בעט מדויק פנימה. 1:1 בדו-קרב. גם השני של שתי הקבוצות נכנס בקלות ונדמה היה כי אנחנו בדרכנו לערב ארוך ארוך. קאסטי כבש את השלישי לרומא עם כדור חזק לפינה, אבל לעומתו סטנקוביץ' מאינטר בעט חזק למשקוף וקבע 2:3 זמני לרומא. דניאלה דה רוסי קבע 2:4 ושלח את טוטי לבעוט את הבעיטה המכריעה במצב של 3:4, אבל הסמל הבלתי מעורער של הקבוצה בעט מעל המשקוף והציל את אינטר מהפסד.

קמביאסו היה חייב להשוות ולמרות שבעט חלש למרכז, דוני נשאר עומד והתוצאה היא 4:4. פיזארו המשיך את הדו-קרב וקבע 4:5 לרומא ואחריו עלה לבעוט חימאנס, שעשה זאת בקלות. 5:5. חואן מרומא בעט רע מאוד את הבעיטה השישית וסזאר עצר, אחריו הגיע לבעוט הקפטן של אינטר, זנטי שהבקיע בקלות את השישי ושלח את מוריניו לחגוג עם תואר ראשון העונה באיטליה.

גם בתשעה שחקנים, ריאל גדולה על וולנסיה

הסופר קאפ הספרדי גם הוא סיפק היום (ראשון) דרמה אדירה, כשריאל מדריד מצליחה לנצח 2:4, לאחר שהיתה בפיגור 1:0 ומהדקה ה-70 אף שיחקה בתשעה שחקנים. האירועים במשחק נפתחו בדקה ה-33 כשוולנסיה עלתה ליתרון 0:1 בברנבאו, משער של דוויד סילבה, שבעט מרחוק והותיר את איקר קאסיאס חסר סיכוי. בדקה ה- 40 התחילה מסכת האדומים של ריאל. כשואן דר וארט יצא בכרטיס אדום מוטל בספק לאחר שתיקל שחקן וולנסיה. אולם ההרחקה לא הרגיעה את המשחק, להפך. שחקני שתי הקבוצות היו עצבניים ונדמה כי רק השריקה לסיום המחצית קיררה קצת את הרוחות.

למחצית השנייה השחקנים עלו באותו טמפרמנט כמו במחצית הראשונה וכבר בדקה ה-47 נשרק פנדל לטובתה של ריאל, לאחר נגיעת יד ברחבה.בסופן של דקות ויכוחים ארוכות, ואן ניסטלרוי ניגש לכדור והחזיר את הבלאנקוס למשחק, 1:1 מוקדם מאוד במחצית השנייה. שחקניו של שוסטר היו מעודדים מאוד מהשיוויון המוקדם והמשיכו לתקוף את השער של ולנסיה ללא הפסקה, למרות החיסרון המספרי.

כאמור, המשחק המשיך להיות סוער ובדקה ה-74 ואן ניסטלרוי ספג את הצהוב השני שלו במשחק ונשלח גם הוא החוצה. אבל ריאל מדריד לא התכוונה להשפיל ראש בברנבאו, גם כשהיא בתשע שחקנים. תוך ארבע דקות בלבד סרחיו ראמוס כבש את השני לזכות הבלאנקוס והשלים מהפך. דה לה רד שלח בעיטה אדירה מ-25 מטרים וקבע 1:3 לריאל בדקה ה-85, ובדקה ה-89 זה כבר הפך לתבוסה כשהיגוואין ניצל טעות בהגנה המפורקת של ולנסיה וקבע בקלות 1:4 מדהים לריאל מדריד. מוריינטס מולנסיה עוד ניסה להחזיר את הכבוד כשקבע 2:4, אבל זה היה מעט מידי ומאוחר מידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully