וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאנו יהיה ביורו?

דונאדוני זימן 24 שחקנים לסגל נבחרת איטליה ליורו, מהם ינופה שחקן אחד. החלוץ הבעייתי של סמפדוריה בינתיים בפנים, גם דל פיירו

מאמן נבחרת איטליה, רוברטו דונאדוני, פרסם היום (שלישי) את הסגל הכמעט סופי שלו ליורו 2008 שייפתח בשבעה ביוני. לטורניר עצמו יוכל כל מאמן לבחור 23 שחקנים, כשבינתיים בחר דונאדוני 24 שמות, כשעל אחד מהם ייאלץ לוותר עד סוף השבוע.

הדילמה העיקרית של מאמן האזורי היתה בין אלסנדרו דל פיירו לאנטוניו קסאנו, שנכללו שניהם בסגל המורחב, ועל פי הערכות התקשורת האיטלקית הוא לא ייקח את שניהם איתו לשוויץ ואוסטריה. דל פיירו הוותיק לא היה בתכניות של דונאדוני כשהמאמן נכנס לתפקידו לאחר המונדיאל, אבל העונה הפנטסטית שלו במדי יובנטוס, במהלכה כבש לא פחות מ-21 שערים, שינתה את דעתו.

מי שבוודאות לא יהיה ביורו הוא פיפו אינזאגי, שכבש בצרורות במחזורי הסיום בסריה A, אבל נשאר מחוץ לסגל המורחב. דונאדוני עשוי להתלבט גם בין שני הקשרים הצעירים ריקרדו מונטוליבו ואלברטו אקווילני. הסגל המלא:

שוערים: ג'יאנלואיג'י בופון (יובנטוס), מרקו אמליה (ליבורנו), מורגן דה סנטיס (סביליה).

הגנה: פאביו קנאברו (ריאל מדריד), מרקו מטראצי (אינטר), פאביו גרוסו (ליון), כריסטיאן פאנוצ'י (רומא), ג'אנלוקה זאמברוטה (ברצלונה), גיורגיו קייליני (יובנטוס), אנדראה בארזגלי (פאלרמו).

קישור: אנדראה פירלו (מילאן), ג'נארו גאטוסו (מילאן), מאסימו אמברוסיני (מילאן), מאורו קאמורנסי (יובנטוס), סימונה פרוטה (רומא), דניאלה דה רוסי (רומא), אלברטו אקווילני (רומא), ריקרדו מונטוליבו (פיורנטינה).

התקפה: לוקה טוני (באיירן מינכן), אלסנדו דל פיירו (יובנטוס), אנטוניו קסאנו (סמפדוריה), פאביו קוואליירלה (אודינזה), אנטוניו די נטאלה (אודינזה), מרקו בוריילו (גנואה).

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2008

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully