וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאני נקנס ב-60 אלף ליש"ט

הפורטוגלי של יונייטד גם הורחק לשלושה משחקים. פול גאסקוין שוב אושפז, ארסנל מרעננת את הסגל, ו-ווסט ברומיץ' מתכוננת לפרמיירליג

מנצ'סטר יונייטד קנסה את נאני הפורטוגלי ב-60 אלף ליש"ט בעקבות הרחקתו המטופשת במשחק בשבת מול ווסטהאם. קשרה של היונייטד, 21, נגח בראשו של לוקאס ניל, הורחק על ידי ההתאחדות לשלושה משחקים, ולא ישחק במשחק האחרון של העונה בוויגאן.

"המשחק שלנו נפגע בגלל חוסר הבגרות של נאני", האשים פרגוסון את שחקנו, "הוא יצר איתו את המגע, וניאלץ ללמוד מהמקרה הזה".

מי יחליף את פלאמיני?

ארסנל, אחת ההפתעות הנעימות שהיו השנה בכדורגל האירופאי, מתכוננת לעונה הבאה. המנג'ר ארסן ונגר אומנם הצהיר לפני כמה ימים כי "ההשתוללות הכספית של צ'לסי היא לא מוסרית" וטען שארסנל לא יכולה לשלם לשחקניה משכורות ענק, אבל גם התותחנים נאלצים לפתוח את הארנק לקראת השנה הבאה.

"אני כבר רוצה שהעונה הבאה תתחיל, אני מחכה שהקיץ כבר ייגמר", אמר ונגר, "היינו מאוד קרובים, אבל נענשנו בצורה קשה. לא רק הפציעות הפריעו לנו, אלא גם השופטים מנעו מאיתנו את התואר".

ונגר יודע שהוא סבל מסגל קצר יחסית ליריבותיו לצמרת, ובעקבות עזיבתם הצפויה של מתיו פלאמיני (שסוגר ממש בימים אלה באיטליה את חוזהו עם מילאן), אלכסנדר חלב וג'ילברטו סילבה, על פי הדיווחים ונגר מוכן לשלם כ-12 מיליון ליש"ט עבור קשרה הקרואטי של פורטסמות, ניקו קרנצ'יאר. כמו כן נכתב בעיתונות האנגלית שארסנל מוכנה לשלם 15 מיליון ליש"ט עבור אובפמי מרטינס, חלוץ ניוקאסל. בנוסף, סוכנו של קשר ליל, ז'אן מאקון, מאשר כי ונגר מעוניין בשחקן.

גאזה שוב משתגע

כוכב נבחרת אנגליה לשעבר, פול גאסקוין, אושפז שוב בבית חולים לאחר תקרית בבית מלון בלונדון.

על פי הדיווחים, גאסקוין, 40, ביקש משירות החדרים שיביאו לו סכין לחדרו ואיים שיחתוך את הוורידים. הכוכב לשעבר, המאובחן כחולה במאניה דיפרסיה, כבר אושפז בעבר בבית חולים פסיכיאטרי.

ווסט ברומיץ' מבטיחה אטרקטיביות

ווסט ברומיץ' הבטיחה את חזרתה לפרמיירליג, ומאמנה טוני באובריי מבטיח כי קבוצתו תמשיך את סגנונה האטרקטיבי גם בליגה העליונה: "יש ויכוח בכדורגל לגבי החשיבות של הכדורגל היפה לעומת הצורך לנצח", אמר המאמן, "נצטרך להתאים את עצמנו לפרמיירליג, אבל כדי לשרוד שם נהיה חייבים לתקוף ולנצח משחקים".

מי שתצטרף אליה בפרמיירליג (מבלי שתזדקק למשחקי הפלייאוף) היא סטוק, שסיימה את הליגה במקום השני. האל, בריסטול סיטי, קריסטל פאלאס ו-ווטפורד, שסיימו במקומות השלישי עד השישי, יתחרו ביניהן בפלייאוף על הכרטיס השלישי שמוביל לליגה הבכירה.

לסטר ירדה לליגה השלישית לראשונה ב-124 שנות קיומה, בעוד נוטינגהאם פורסט, אלופת אירופה לשעבר, חזרה לליגת המשנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully