וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראה שבניטז לא הולך לשום מקום

היה נדמה שמאמן ליברפול יעזוב את אנפילד, אך לאחר שיחה עם הבעלים, הוא קיבל אשראי לרכוש חיזוק לעונה הבאה. ריסה מתאושש מהשער העצמי

זוכרים את הידיעות שהגיעו רק בחורף האחרון מאנפילד, על כך שרפא בניטז יעזוב את ליברפול? נו טוב, בספורט הכל דינמי, והכישלון של אתמול יכול להפוך לגיבור של היום. עדות לכך שהמאמן הספרדי ימשיך לדרוך על הקווים באנפילד היוותה פגישתו עם הבעלים של המועדון, טום היקס וג'ורג' ג'ילט. שני האחורנים סובלים ממערכת יחסים מעורערת, אך זה לא הפריע להם לתת למאמן אשראי לקנות רכש לעונה הבאה.

בניטז מעוניין במגן בורוסיה דורטמונד, פיליפ דגן. השוויצרי הבינלאומי יכול לשחק בשני צדי ההגנה, והוא יהיה ההחתמה הראשונה של בניטז בקיץ הנוכחי. המאמן מעוניין גם בקשר אסטון וילה גארת' בארי, קשר אתלטיק בילבאו פרננדו אמורבייטה, והקיצוני של וויגן, אנטוניו ולנסיה.

החיכוכים בין הבעלים האמריקאיים של המועדון ייצבו את מעמדו של בניטז בקבוצה. "הפגישה היתה מאוד חיובית,, אמר הספרדי לאחר שנועד עם היקס, "דיברנו על המטרות, כולם יודעים מה השמות שעל הפרק ואיך אפשר להגיע אליהם. צריך לדבר עם כולם לגבי המחיר ודרך ההתקדמות". בנטז נשמע בטוח מאוד בקשר לתוכניותיו. "יש לי אחריות כמאמן. אנשים מדברים על היקס וג'ילט, אבל יש לכולנו אחריות לשפר את מצב הקבוצה לקראת העונה הבאה. היינו חייבים לומר לבעלים שלנו מה המטרות וכיצד מממשים אותן".

בניטז השקיע בקיץ הקודם 40 מיליון ליש"ט בחיזוק הקבוצה, והרכש כלל את פרננדו טורס, יוסי בניון וריאן באבל. פיטר קראוץ, ג'רמיין פננט וג'ון ארנה ריסה עשויים לעזוב בקיץ, ולכן בניטז חושב שקבוצתו תוציא פחות כסף על חיזוק. "הקבוצה שלנו הרבה יותר טובה כיום, ונזדקק אולי לארבעה-חמישה שחקנים, אבל לא נצטרך להוציא עליהם הון עתק". המאמן הספרדי מעוניין גם בשחקן בלקבורן, דייויד בנטלי.

ריסה התייחס לשער העצמי שכבש לחובת קבוצתו מול צ'לסי: "מה אני יכול לומר? אני מתבייש ומאוכזב. רציתי לנגוח את הכדור למקום ממנו הוגבה, אבל הוא היה חלק ורטוב וזה החליק לכיוון הלא נכון. זה קורה לשחקני הגנה כל הזמן, אני אתגבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully