וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קל, באט קאלו: צ'לסי ניצלה בעזרת הקוון

29.12.2007 / 19:03

שער מנבדל של קאלו (87) קנה לצ'לסי 1:2 חשוב מאוד על ניוקאסל. אסיין כבש ראשון, באט השווה. הכחולים מצמצמים פערים מהמוליכות

צ'לסי של אברהם גרנט קיוותה למצוא נחמה מול הקבוצה המקרטעת של סאם אלרדייס, ניוקאסל. זה לא היה קל, אפילו די קשה, אבל בסוף הכחולים, חרף מכת הפציעות הקשה, משיגים את שלוש הנקודות החשובות עם 1:2 דרמטי.

פטר צ'ך, קרלו קודצ'יני, ג'ון טרי, ריקרדו קרבאליו, אשלי קול, פרנק למפארד, אנדריי שבצ'נקו, דידייה דרוגבה - זוהי רשימת הפצועים והחסרים הארוכה של גרנט. יותר מחצי מההרכב הראשון שלו עם שלושת השחקנים הכי חשובים במערך (צ'ך, טרי ודרוגבה). גרנט, לפיכך, עלה בהרכב ללא חלוצים טבעיים, אבל זה לא מנע מצ'לסי לשלוט במחצית הראשונה במשחק והיא עלתה ליתרון משער של אסיין בדקה ה-28. במחצית השנייה דעכו המיליונרים וניקי באט השווה (54). ניוקאסל יכלה לעלות ליתרון, אבל הייתה חסרה חדות. גרנט ערך מספר חילופים, אבל זה המשיך להיראות לא משכנע. בדקה ה-87 הגיע שער הניצחון עם המון מזל לצ'לסי. קאלו כבש מנבדל ברור. מישהו אמר: 'התחת של אברהם'?

אחרי התיקו המדהים, 4:4 נגד אסטון וילה, חזרה צ'לסי למגמת הניצחונות, ובנוסף להפסד המפתיע של מנצ'סטר יונייטד בווסטהאם (2:1), הרי שסיפור האליפות בכלל לא גמור. אגב, בשנה שעברה השיגה צ'לסי רק שלוש נקודות משלושת משחקי החג. היום, עוד לפני המשחק באמצע השבוע, היא כבר עם ארבע.

המשבר העמוק והארוך שפוקד את המגאפייז נמשך. הזברות ניצחו רק בשניים מאחד עשר המשחקים האחרונים שלהם, ואחרי איבוד הנקודות מול שתיים מהקבוצות החלשות בליגה, וויגאן ודרבי קאונטי, מעמדו של המנג'ר סאם אלרדייס מעורער מאוד. מרטין יול, שפוטר במהלך העונה מטוטנהאם, הוא המועמד הראשי להחליף את 'ביג סאם' בסנט ג'יימסס פארק. נקודת האור היחידה ממנה יכולים בניוקאסל לשאוב עידוד, היא חזרתו של החלוץ מייקל אואן, אחרי שנעדר כחודשיים עקב פציעה.

מהלך המשחק

בדקה העשירית הגיעה צ'לסי להזדמנות ראשונה, כשרייט פיליפס הוציא כדור רוחב לבאלאק, שמ-16 מטרים, שלח את הכדור גבוה מעל השער. חמש דקות לאחר מכן חטף באט כדור במרכז המגרש ושלח את מרטינס, שנעצר סמוך לרחבה על ידי אלכס. בדקה ה-19 קאלו שיחרר בעיטה משמונה מטרים, אבל גיבן הדף מצוין לקרן. אלכס כמעט העלה את הכחולים ליתרון כשנגח כדור חופשי שהוגבהה לרחבה, גיבן קלט על קו השער.בדקה ה-28 סוף סוף הצליחה צ'לסי להחדיר כדור ראשון לשער. רייט פיליפס בעט כדור שפגע בקאלו, אסיין השתלט ושלח מחמישה מטרים פנימה. 0:1 לצ'לסי. הכחולים המשיכו לתקוף, אבל ירדו לחדר ההלבשה ביתרון המינימלי.

המחצית השנייה התנהלה בתחילתה על מי מנוחות, עד שבדקה ה-54 נ'זגוביה פרץ משמאל והעביר למרכז. ההגנה המחוררת של צ'לסי, שספגה רביעייה מאסטון וילה, לא הייתה במקום וניקי באט השחיל את השוויון. בדקה ה-69 הציל בלטי שער בטוח של דאף, כשהרחיק משלושה מטרים. צ'לסי איבדה את המחץ בהתקפה ולא הגיעה למצבים, אבל למזלה מצאה את שער הניצחון שלוש דקות לסיום. אובי שלח בעיטה לא מדוייקת, שפגעה בפיזארו המחליף. קאלו, שהיה בעמדת נבדל ברורה, עט על הכדור, השיב את היתרון והשאיר את שלושת הנקודות בסטמפורד ברידג'.

הרכב צ'לסי: הילאריו, ווין ברידג', אלכס, טל בן חיים, ג'וליאנו בלטי, מיקאל אסיין, ג'ון אובי מיקל, מיכאל באלאק (סקוט סינקלייר, 76), ג'ו קול (קלאודיו פיזארו, 65), סלומון קאלו, שון רייט פיליפס (סטיב סידוול, 90).

הרכב ניוקאסל: שיי גיבן, צ'רלס נ'זגוביה, סטיבן טיילור, עבדוליי פאיה, חביב בייה, קלאודיו קאקפה, ניקי באט, אלן סמית' (דייויד רוזנהאל, 70), דמיאן דאף (מארק וידוקה, 90), ג'יימס מילנר, אובפמי מרטינס (מייקל אואן, 74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully