וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר - מילאן: יש שידור

22.12.2007 / 11:36

החל מ-16.00 בערוץ 5 ישודר הדרבי המילאנזי. למרות הגמגום של הרוסונרי בליגה, האווירה תהיה לוהטת ואולי גם נראה כדורגל נפלא

אלופת איטליה מול אלופת אירופה, זלאטן מול קאקה, גאטוסו מול קמביאסו, נראזורי מול רוסונרי. הדרבי של מילאנו הגיע סוף סוף, אבל כל הבילד אפ שאפשר לעשות לו, מעבר ליוקרה האדירה במשחק הזה, לא תהיה לו משמעות הרת גורל לסריה A (ראשון, 16.00, ערוץ 5).

אינטר תיקח את אליפות איטליה העונה ובדיעבד, היום אפשר להגיד שהיא כבר לקחה אותה לפני שהעונה החלה. מילאן, כהרגלה בקודש, תיאבק על התארים מחוץ לאיטליה. אחד היא כבר לקחה, הגביע הביניבשתי, כעת נותרה ליגת האלופות והבטחת המקום בין ארבע הראשונות בסיום העונה.

כיאה למשחק דרבי, הרוחות התלהטו בשבוע האחרון אחרי שמאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, טען שהגביע הביניבשתי הוא לא הרבה מעבר לקצת יותר מטורניר ידידותי ושבכל מקרה במשחק הגמר הוא יהיה בעד בוקה ג'וניורס ששיחקה מול מילאן. התגובה של אוהדי הרוסונרי הייתה חגיגות על הזכייה (ניצחון 2:4) מתחת למשרדי אינטר.

אינטר בהרכב טלאים

למאנצ'יני אין יותר מדי סיבות להתרכז במילאן. אינטר זכתה באליפות בעונה שעברה עם הפסד אחד בלבד וכשחצי עונה כמעט עברה היא עדיין ללא הפסד בקמפיין הנוכחי ונהנית מ-7 נקודות יתרון בפיסגה. אבל החגיגה הגדולה היא בעצם יתרון ה-22 נקודות על פניה של מילאן, שגם אם תנצח בכל אחד משלושת המשחקים החסרים שלה, תוכל להתקרב רק כדי 13 נקודות ממוליכת הטבלה השנואה.

מה שכן צריך להדאיג את מאמן אינטר היא מכת הפציעות הקשה שנחתה על הקבוצה. חוליית הקישור הייתה הנפגעת העיקרית ולואיס פיגו, דז'אן סטאנקוביץ', פטריק ויירה ואוליבייה דאקור פצועים, כשגם לואיס חימנז הצ'יליאני בספק לדרבי. בלית ברירה מאנצ'יו משחק עם כריסטיאן קיבו כקשר אחורי ומעלה הרכבי טלאים משארית הסגל שלו. בינתיים זה מספיק.

הרכב משוער: ז'וליו סזאר, מייקון, איבן קורדובה, וולטר סמואל, מקסוול, חאבייר זאנטי, אסטבן קמביאסו, כריסטיאן קיבו, דויד סואזו, חוליו קרוז, זלאטן איברהימוביץ'

מילאן מתגעגעת לשבצ'נקו

במילאן בעיות. אולי לא מדברים עליהן בקול רם, אבל לכולם ברור ששינוי חיייב להגיע. הקבוצה פוגעת רק מחוץ לאיטליה ומאז עזיבתו של אנדריי שבצ'נקו זה פשוט לא זה. זו כנראה הסיבה לפלירטוטים תקשורתיים קבועים של הרוסונרי עם החלוץ האוקראיני בחודשים האחרונים, כשהפרק האחרון נרשם בסוף השבוע האחרון עם הצהרה של אדריאנו גליאני ש"לא פסל אפשרות ששבה יחזור".

הקבוצה החסירה משחקים העונה בגלל ההמראה ליפן ומכיוון שעוד לא השלימה את המשחק מול אטאלנטה מאותו מחזור דחוי בו נרצח אוהד לאציו. אבל גם ככה המאזן נוראי ולקבוצה 18 נקודות בלבד מ-39 אפשריות. ההגנה המזדקנת שסירבה להכנע במשך שנים ארוכות, מתחילה לחרוק והחוד לא מאיים. קאקה נבחר בצדק לשחקן השנה בעולם ומציג כמעט תמיד יכולת גבוהה. גם גאטוסו, פירלו וסיידורף תורמים את מה שמצופה מהם פחות (פירלו) או יותר, אבל מעבר לזה חושך. בווינריות של פיליפו אינזאגי אין די כדי לקרוא תיגר על האליפות, במשך ריצה של עונה שלמה.

הרכב משוער: דידה, מאסימו אודו, אלסנדרו נסטה, פאולו מאלדיני, סרג'יניו, ג'נארו גאטוסו, אנדראה פירלו, מאסימו אמברוסיני, קלארנס סיידורף, קאקה, אלברטו ג'ילארדינו (פיליפו אינזאגי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully