וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה עברה לרגליו של מסי

22.9.2007 / 23:32

הקוסם הארגנטינאי נטל את הרסן מרונאלדיניו, שלא שיחק, כדי להוביל את ברצלונה, עם צמד, ל-1:2 על סביליה. רקראטיבו-אספניול 1:2

ברצלונה אירחה הערב (שבת) בקאמפ נואו המלא את סביליה לקרב ענקיות במחזור הרביעי. הקבוצה של רייקארד הגיעה אחרי ניצחון גדול 0:3 על ליון באלופות, אבל עם שתי תוצאות תיקו 0:0 בליגה. האנדלוסים, לעומת זאת, הגיעו כשהם עם מאזן מושלם בליגה (שני ניצחונות משני משחקים), אבל לאחר התבוסה 3:0 באמירויות לארסנל.

רונאלדיניו הפצוע ואטו לא התלבשו, והמאמן ההולנדי פתח עם תיירי הנרי, שכבש נגד ליון, וליונל מסי. חואנדה ראמוס העלה בחוד שלו רק את פרדי קאנוטה, במשחקו ה-100 במועדון, כשקרזאקוב פתח על הספסל.

בארסה שלטה במחצית הראשונה, אך לא הצליחה לתרגם את זה ליתרון על הלוח. דווקא מחזיקת גביע אופ"א הגיעה להזדמנות הקורצת ביותר ב-45 הדקות הראשונות כשנגיחה של רנאטו פגשה את המשקוף. גם במחצית השנייה המשיכה סגנית אלופת ספרד לתקוף בחמת זעם. בדקה ה-68 שלח רייקארד למערכה את ג'יובאני דוס סנטוס, שהחליף את הקפטן צ'אבי.

הפנומן הארגנטינאי, ליונל מסי, נטל את המושכות לידיו כשהבין שדרך המשחק הקבוצתי בארסה לא תגיע לכלום. בדקה ה-71 בעט הנרי מכ-25 מטרים, פאלופ הדף, הכדור התגלגל ופגע בעמוד ופאלופ קלט. זה היה הסימן לבאות. שלוש דקות לאחר מכן הכניס החלוץ הצרפתי כדור ענק למסי, שהשתלט על הכדור ובבעיטת יעף שלח פנימה. בדקה ה-80 קיבלה בארסה פנדל לאחר שכריסטיאן פאולסן הפיל את ג'יו. מסי כבש את השני שלו וסגר את הסיפור. קאנוטה הצליח רק לצמק בתוספת הזמן. ההפסד 2:1 של סביליה השאיר את ריאל מדריד כקבוצה היחידה המושלמת בספרד.

בקרב נוסף שנערך הערב בין אנדלוסים לקטאלונים גברה רקראטיבו הואלבה 1:2 על אספניול. אלברט ריירה העלה את אספניול הקטאלונית ליתרון בדקה החמישית, אבל חאבי גררו עשה את המהפך עם צמד בדקות ה-55 ו-60. רקרא, שהובסה על ידי סביליה במחזור הקודם, משיגה את ניצחונה הראשון בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully