וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו, בלקבורן ולאנס עלו לאופ"א

28.7.2007 / 23:57

הספרדים גברו 0:1 על גלוריה ביסטריצה, האנגלים הביסו את וטרה 0:4. חניכיו של גי רו עברו את אודסה. אוטלול הדיחה את טרבזונספור

רשימת הקבוצות שיכנסו להגרלת גביע אופ"א בסוף השבוע הבא תפחה היום (שבת) במעט עם כמה עולות למפעל היישר מהאינטרטוטו.

בלקבורן, עדיין ללא חלוץ הרכש רוקה סנטה קרוז, הביסה באיווד פארק 0:4 את וטרה הליטאית והשלימה 0:6 בסיכום המשחקים. מורטן גאמסט פדרסן, שלמרות הבוסט הענק סביבו עדיין מוצא את עצמו ברוברס, כבש ראשון בדקה ה-25. ג'ייסון רוברטס, לו סיבות רציניות לדאגה עקב החתמת החלוץ הפרגוואי, הכפיל בדקה ה-48. בני מקארתי (54) וכריסטופר סמבה (55) סגרו עניין עבור האנגלים.

גם לאנס הרומנטית בשלב הבא אחרי שעברה את צ'רנומורץ אודסה. אחרי שהמשחק הראשון באוקראינה הסתיים בתיקו 0:0, ניצחו הצרפתים 1:3 בביתם החם - סטאד פליקס בולאר.

אולג ונגלינסקי העלה את האוקראינים ליתרון 0:1 בדקה ה-11, אבל 8 דקות אחר כך היה זה אדמה קוליבאלי שנגח את השוויון. פריצה מסחררת של קאנגה אקאלה מהאגף הימני, הולידה בעיטה שטוחה של החלוץ, והצרפתים השלימו מהפך בדקה ה-40. אקאלה השלים צמד בדקה ה-73 כשבעט שטוח מול שוער אודסה וקבע ניצחון 1:3 לקבוצתו של גי רו.

סמפדוריה האיטלקית תשחק אף היא בגביע אופ"א אחרי שהשלימה ניצחון כפול על צ'רנומור ורנה הבולגרית. במשחק הראשון בין השתיים ניצחו האיטלקים 0:1, והערב הם שיחזרו את אותה תוצאה בגנואה בעזרת שער של כריסטיאן מאגיו בדקה ה-90.

אחרי שהפסידה ברומניה 2:1 לגלוריה ביסטריציה, אתלטיקו מדריד היתה חייבת לנצח בגומלין שנערך בויסנטה קלדרון, כדי להימנע מבזיון. זה לא היה קל ושער יחיד של הרכש החדש, דייגו פורלאן (10), הספיק למדרידאים כדי לנצח 0:1 ולשחק בגביע אופ"א בעונה הקרובה.

את ההפתעה של הסיבוב סיפקה אוטלול גלאטי הרומנית, שהדיחה את טרבזונספור. המשחק הראשון הסתיים ב-1:2 לרומנים, אבל בטרבזון הייתה אמורה הקבוצה המקומית לעלות. אריס קירב אותה למטרה עם שער בדקה ה-8, אבל סזקלי (13) וג'ולה (90) הפכו את התוצאה וסגרו 2:4 לאוטלול והופעה בגביע אופ"א.

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully