וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפו שואו: צמד לאינזאגי בגמר הצ'מפיונס

23.5.2007 / 22:16

פיליפו אינזאגי הבקיע צמד (44 ו-82), קויט רק צימק (89) ומילאן גברה על ליברפול 1:2 בגמר ליגת אלופות חלש במיוחד. הוונדטה האיטלקית הושלמה

לפעמים אין צדק בכדורגל, והקבוצה הפחות טוב מנצחת. ובפעמים אחרות, שתי הקבוצות משחקות רע, ולאף אחת לא מגיע לחגוג יותר מלשנייה. וקורה לעיתים שמי שבכל זאת מנצחת עושה זאת בשער מקרי פלוס עוד אחד בהתקפה מקרית. וזו בדיוק המילאן שזכתה הערב (רביעי) בליגת האלופות, עם ניצחון 1:2 על ליברפול באצטדיון באתונה.

מילאן אמנם מחקה את החרפה של 2005, אז איבדה לליברפול יתרון של 0:3 במחצית והוכרעה בפנדלים, אבל לא הצליחה לנקום את נקמתה בצורה משכנעת, באחד הגמרים המשעממים של השנים האחרונות. האנגלים שלטו במחצית הראשונה, אבל לא הצליחו לנצל את מעט ההזדמנויות אליהן הגיעו, ודקה לפני ההפסקה פגע כדור חופשי של אנדראה פירלו בפיליפו אינזאגי, ומשום מקום 0:1 לפוסקונרי.

במחצית השנייה יחסי הכוחות התאזנו עם כדורגל בינוני מינוס, וכדי למנוע דפיקות לב מיותרות הגיע פיפו עם שערו השני בדקה ה-82. דרק קויט צימק בדקה ה-89, אבל ביום כל כך בינוני לא היה לחניכיו של רפא בניטז תחמושת שתוביל למהפך.

בליברפול, לעומת זאת, יתחילו לשאול שאלות על עידן בניטז, שזכייה שנייה שלו בשלוש שנים הייתה עשויה לעמעם את חוסר ההצלחה בפרמיירליג.

כך הסתיימה לה עונה אירופית מוזרה, שלרגע השיא שלה הגיעו שתי קבוצות שלא הרשימו בחלקים גדולים של העונה, וגם לא הצליחו לאיים על תואר האליפות בליגות הבית שלהן. את מילאן הכושר הבינוני לא יעניין בימים הקרובים, כשהרוסונרי יחגגו תואר אירופי 13 בכל הזמנים (שיא יבשתי), שבעה מהם בליגת האלופות לדורותיה. ריאל מדריד עדיין רחוקה עם תשע זכיות. קלרנס סיידורף לבדו מתקרב לחצי מהכמות, עם זכייה רביעית משלו, בשלוש קבוצות שונות.

נבחרת איטליה הגיעה למונדיאל עם עננת פרשת השחיתות, שהתפוצצה ימים בודדים אחרי הזכייה של הסקוואדרה אזורה. העונשים הכבדים איימו להגלות את מילאן מליגת האלופות ולשלוח אותה תחתית הסירייה A, אבל הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי עשתה את כל הדרך לזכייה, כשהגיעה לשבועות המכריעים של העונה בשיא הכושר, והשכיחה את פתיחת העונה החלשה שלה. ובמבחן התוצאה, אעפס, רק התוצאה חשובה. עוד תואר איטלקי.

מהלך המשחק

דקה 10: פנאנט ניצל מסירה גרועה של ינקולובסקי, ובמסירה כפולה עם קויט נכנס לרחבה, אבל הבעיטה השטוחה שלו לרוחב השער נהדפה על ידי דידה.

דקה 17: קאקה קיבל כדור 25 מטרים מהשער, השתלט עליו והשתחרר לבעיטה, אבל ריינה בלם היטב.

דקה 23: פנאנט העביר כדור רוחב מצוין לג'רארד, והאנגלי ירה מחוץ לרחבה מהאוויר, אבל גבוה מדי.

דקה 27: ההגנה של מילאן התקשתה להרחיק מתפרצת אדומה, והבעיטה של צ'אבי אלונסו מחוץ לרחבה חומקת ליד הקורה.

דקה 36: פנאנט שוב חטף כדור, וג'רארד סידר מצב לקויט, אבל ההולנדי נבלם ברגע האחרון.

דקה 44: גול! קאקה הוכשל 18 מטר מהשער. פירלו עקף את החומה, הכדור פגע בכתף של אינזאגי והטעה את ריינה. 0:1 לא מוצדק למילאן.

דקה 63: ג'רארד חטף כדור מנסטה, השאיר אותו מאחור, אבל מול דידה בעט חלש, ואיפשר לשוער הברזילאי לקלוט.

דקה 82: גול! בדיוק כשכל הצופים שקעו עמוק לניקור מתקדם, הגיעה מסירה מצוינת של קאקה לאינזאגי, שכהרגלו שבר את מלכודת הנבדל, ומול ריינה גילגל פנימה. 0:2.

דקה 85: קראוץ' קיבל כדור 30 מטרים מהשער, התקדם, ודידה הדף לקרן את הבעיטה החזקה שלו.

דקה 89: גול! אגר נגח אחורה קרן של ליברפול, ואחרי שהכדור קיפץ על הראש של מלדיני, הוא הגיע לקויט, שהבקיע עם הראש מקרוב. ליברפול הורידה ל-2:1, כשהשעון עובד נגדה.

הרכבים:

מילאן: דידה, מאסימו אודו, אלסנדרו נסטה, פאולו מאלדיני, מארק ינקולובסקי (קאחה קלדזה, 79), ג'נארו גאטוסו, אנדראה פירלו, מאסימו אמברוסיני, קלארנס סיידורף (ג'וזפה פבאלי, 92), קאקה, פיליפו אינזאגי (אלברטו ג'ילארדינו, 88).

ליברפול: פפה ריינה, סטיב פינאן (אלבארו ארבלואה, 88), דניאל אגר, ג'יימי קארגר, ג'ון ארנה ריסה, ג'רמיין פנאנט, חאבייר מסצ'ראנו (פיטר קראוץ', 78), צ'אבי אלונסו, סטיבן ג'רארד, בודווין זנדן (הארי קיואל, 59), דירק קויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully