וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המשחק בין סביליה לבטיס

1.3.2007 / 0:33

הדרבי במסגרת רבע גמר הגביע נעצר אחרי שחפץ שנזרק מהיציע פגע במאמן סביליה. ברצלונה עלתה לחצי. אנגליה: ארסנל הודחה

משחק רבע הגמר בין סביליה לבטיס הופסק במהלך המחצית השנייה אחרי שחפץ שנזרק מהיציע פגע במאמן סביליה חואנדה ראמוס. לפני המשחק התפרעו אוהדי סביליה, להם הובטחו כרטיסים ובסופו של דבר נותרו בחוץ, ושרפו חפצים מחוץ לאצטדיון.

בדקה ה-57 כבש פרדי קאנוטה שער לזכות סביליה . אחרי 0:0 במשחק הראשון, משמעות הדבר הייתה שבטיס תזדקק לשני שערים כדי לעבור את ירבתה. הקהל באצטדיון מנואל דה לופרה, על שמו של נשיאה האמוציונלי של בטיס, החל ליידות מטבעות וחפצים לכר הדשא, וכאמור, חואנדה ראמוס נפגע והוצא מהמגרש על אלונקה. הצוות הרפואי של סביליה אמר שהוא ספג זעזוע מוח.

ההכנות לדרבי של סביליה להטו עוד טרם שריקת הפתיחה, אחרי שהיה סימן שאלה סביב הושבתו של נשיא סביליה, חוסה דל נידו, ביציע המכובדים. אחרי תיווך של ראשי השלטון המקומי באנדלוסיה הסכימו ראשי בטיס להושיב את דל נידו ביציע המכובדים. אלא שכאן לא תם הבלאגן מאחר שראשי בטיס הציבו בכסא שמאחורי המושב עליו אמור היה לשבת דל נידו פסל ברונזה של נשיא בטיס, דה לופרה.

לפני שנה הופסק משחק הגביע בין ולנסיה לדפורטיבו לה קורוניה, גם כן בשלב רבע הגמר, אחרי שמטבע שנזרק מהיציע פגע בקוון ופצע אותו. 46 הדקות הנותרות אז, שוחקו מאחורי דלתיים סגורות שבוע מאוחר יותר.

ברצלונה, דפורטיבו וחטאפה בחצי גמר

היו גם משחקים שעברו בשלום. ברצלונה גמלה לסראגוסה על ההפסד 1:0 במשחק הראשון בין השתיים בקמפ נואו, וניצחה אותה 1:2 בלה רומארדה ועלתה לחצי בזכות שערי חוץ. פרנק רייקארד עלה עם הרכב מוזר, ללא סמואל אטו, שנשאר בבית כדי לנוח, וללא חלוץ טבעי - כשרונאלדיניו מופקד על החוד, ולאו מסי ולודוביק ז'יולי על שני האגפים. גם מגן שמאלי לא היה לבארסה, וקרלס פויול אייש את העמדה, כשבמרכז שיחקו רפא מארקז וליליאן תוראם.

צ'אבי כבש ראשון בדקה ה-19, אחרי שעצר התקפה מתפרצת של המארחים, החליף מסירה כפולה עם מארקז, העביר בין רגליו של אקס הנוער של ברצלונה ז'ראר פיקה, והכניע את סדאר. אנדרס אינייסטה הכפיל 7 דקות מאוחר יותר. שוב הגיעה עצירת התקפה מתפרצת שאיפשרה יתרון מספרי בהתקפה, ואחרי הכנסת כדור של רונאלדיניו למסי, שלח אינייסטה את הריבאונד מההדיפה של סזאר פנימה. 0:2, וסראגוסה צריכה שני שערים כדי להמשיך לחצי הגמר.

במחצית השנייה התחממו העניינים, ובדקה ה-67 הורחק אנדרס ד'אלסנדרו אחרי שנגח קלות בלאו מסי. הארגנטינאי הננגח הוסיף הצגה גדולה שיכולה הייתה לזכות אותו למועמדות לפרס שחקן משנה באוסקר, והארגנטינאי הנוגח ראה אדום. אבל האירוע הזה דווקא העיר את הקבוצה המקומית, שחזרה למשחק 4 דקות מאוחר יותר. אותו פיקה, המושאל לסראגוסה ממנצ'סטר יונייטד, צימק לזכות הקבוצה המקומית בדקה ה-71, כשהתחמק ממארקז ושלח עם הרגל הגבהה לרחבה. סראגוסה לחצה, אבל דווקא בארסה הייתה קרובה מהשתיים לכבוש, כשבדקה ה-90 התקדם מסי מול סזאר ושלח באחד על אחד את הכדור לעמוד. אחרי השריקה שוב הייתה מהומה קלה, סביב אולגוור, אבל הרוחות נרגעו במהירות.

כמו במשחק הראשון של דפורטיבו ברבע הגמר, דודו אוואט לא שיחק, אבל לה קורוניה בכל זאת עלתה לחצי גמר הגביע הספרדי לאחר שסיימה בתיקו 1:1 מול ויאדוליד. פליפה כבש לדפור (33) ו-ולדימיר מאנצ'ב הישווה (85), אבל בסיכום הכללי 2:5 לדפו בסיכום שני המשחקים. פבריציו קולוצ'וני הורחק בדקה ה-45.

אוסאסונה אמנם גברה בבית על חטאפה 0:1 מגול של רומאו (15), אלא שלאורחים היה יתרון 0:3 מהמשחק הראשון והם עלו לשלב הבא בסיכום התוצאות.

צרפת: מונטקאו הדהימה את לאנס

קבוצת החובבים של מונטקאו חוללה את הסנסציה של רבע גמר הגביע הצרפתי, כשהדיחה את לאנס מצמרת הטבלה אחרי 0:1 מפנדל של אלדור (78). ספק אם זה ינחם את לאנס, אבל מונטקאו מסתמנת כקוטלת ענקיות: בסיבוב הקודם הקבוצה הקטנה הדיחה את סגנית האלופה בורדו.

סושו עלתה גם היא לשלב הבא, לאחר שגברה 1:2 על פאריס סן ז'רמן. מיכאל איזביי הרשית את הראשון (23) ומומוני דגאנו (39) חתם את תוצאת המחצית על 0:2 למארחים. דויד אנגוג צימק (75), אבל מחזיקת הגביע הודחה בסיום וסופגת עוד מפח נפש בעונה הרעה שעוברת עליה.

* גרמניה: שטוטגארט עלתה לחצי הגמר לאחר ניצחון 0:2 על הרטה ברלין משערים של קאקאו (38) ותומאס היצלברגר (77).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הלך לארסנל עוד תואר

העונה של ארסנל ממשיכה להיראות כמו משהו שארסן ונגר ירצה לשכוח. אחרי ההפסד בגמר גביע הליגה לצ'לסי השנואה ובצ'מפיונס מול איינדהובן, עכשיו התותחנים עפו גם מהגביע.

בלקבורן הפתיעה את ארסנל באיווד פארק, וניצחה 0:1 משער מרהיב של בני מקארתי בדקות הסיום (87) של משחק שכבר נראה כאילו הוא הולך להארכה. לאור העובדה שלאליפות אין לחבורה של ונגר סיכוי ממשי, נדמה שארון הגביעים החדש באיצטדיון המפואר יישאר מיותם בינתיים. האוהדים שצפו במשחק באנגליה בוודאי יצטערו אחרי שפיספסו תובנות של הפרשן הישראלי לענייני כדורגל אנגלי בכלל וארסנל בפרט, גידי דודי, שבימים כתיקונם משמש כחבר בהנהלת הפועל ירושלים כדורסל.

רבע הגמר האנגלי נראה כך:

10.3
מידלסברו - מנצ'סטר יונייטד

11.3
צ'לסי - טוטנהאם
בלקבורן - מנצ'סטר סיטי
פלימות - ווטפורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully