וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני אוהב את צ'לסי, תשכחו מהסיפורים"

13.1.2007 / 11:20

מוריניו מכחיש השמועות על עזיבת סמפורד ברידג'. למרות זאת, מקורביו מספרים שהוא מחפש בית במילאנו. ה"מארקה": הוא בדרך לריאל

"אני אוהב את צ'לסי מאוד, תשכחו מכל הסיפורים", כך אמר ז'וזה מוריניו באתר הרשמי של צ'לסי בתגובה לשמועות האחרונות על עזיבתו הצפויה בתום העונה.

"אני רק שנתיים וחצי פה, אבל אני מאוד אוהב את המועדון", אמר מוריניו, "אנחנו חייבים להישאר יחד ולהתעלם מכל השמועות. חייבים לשכוח מכל הסיפורים של העיתונאים. לי זה קל, יש לי מוטיבציה גדולה. אם התוצאות לא טובות, אני עוד יותר רוצה לנצח את המשחק הבא".

דבריו של מוריניו הגיעו לאחר שה"סאן" האנגלי פרסם אתמול (שישי) שהוא מאס בעבודתו בצ'לסי, וכי הוא טען בפני מקורב אליו כי יעזוב את הקבוצה במאי הקרוב.

"זהו, אני עוזב בסיום העונה... אני עדיין לא יודע לאן", צוטט מוריניו על ידי אותו מקורב, שהוסיף וסיפר כי למאמן הפורטוגלי פשוט נמאס מהיחס אליו בסמפורד ברידג' ומההתערבות של ראש צוות הסקאוטים, פרנק ארנסן, שלטענת מוריניו חורג מסמכויותיו.

שחקן פורטו לשעבר ואספניול כיום, סזאר פייצ'וטו, סיפר לעיתונאים בברצלונה כי הוא יודע שמוריניו נמצא בעיצומו של חיפוש בית במילאנו.

ה"מארקה" הספרדי, לעומת זאת, טוען שמוריניו הורה לסוכן שלו למהר לסגור עסקה עם ריאל מדריד לעונה הבאה.

השמועות סביב עתידו של המאמן הפורטוגלי בצ'לסי עשו גלים בתקופה האחרונה. הקבוצה מהגשר נשארה מאחורי מנצ'סטר יונייטד בליגה ושמו של חוס הידינק הועלה כמועמד לרשת את מוריניו, שבימים האחרונים התלונן ואמר: "ביקשתי שחקנים וזו לא הבחירה שלי להשאיר את הסגל כמו שהוא שהוא. זה לא המועדון שלי, אני רק המאמן".

ועוד מצ'לסי

מאמן באיירן מינכן, פליקס מאגאת, הביע התעניינות פומבית בקשר צ'לסי, אריאן רובן. בהתאם לרוח התקופה (חלון ההעברות של ינואר) פתח מאגאת', שאמר: "רובן הוא שחקן טוב מאוד", תיבת פנדורה כשהתקשורת הגרמנית כבר טוענת שבאיירן תציע לצ'לסי טרייד במסגרתו יעבור ההולנדי למינכן כשאואן הארגריבס יעשה את הדרך ההפוכה.

דווידס מבוקש בארה"ב

קשרה ההולנדי של טוטנהאם, אדגר דווידס עשוי לחבור לדייויד בקהאם ולהצטרף לליגת ה-MLS. שמו של דווידס בכל מקרה, לא נקשר בזה של לוס אנג'לס גלאקסי אלא בדאלאס FC.

"אנחנו במגעים עם אדגר דווידס - אנחנו מקיימים איתו שיחות כבר מספר שבועות", אמר מאמנה הצפון אירי של דאלאס, סטיב מורו, שהוסיף: "כרגע זה חלון ההעברות בארה"ב. אם תיעשה עסקה, היא תצטרך להיחתם לפני תום החודש".

וולטר סמית התחיל לעבוד

וולטר סמית, מאמנה החדש של ריינג'רס, לא מבזבז זמן וצפוי להגיש בקרוב הצעה עבור שחקן ההגנה הותיק של אברטון, דייויד וויר. סמית היה זה שהביא את שחקן ההגנה בן ה-36 לאברטון בינואר 1999. אברטון לא צפויה לדרוש סכום גדול, אם בכלל עבור השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully