וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו חתם בריאל, קסאנו בדרך החוצה

9.11.2006 / 13:32

המגן בן ה-18 של פלומיננסה ישחק בברנבאו. מי שלא ישחק שם יותר הוא קסאנו: "מימי חיי לא ביקשתי סליחה מאף אחד, ולעולם לא אבקש"

ריאל מדריד השלימה את ההחתמה של המגן השמאלי מרסלו מפלומיננסה, בעבור 6 מיליון ליש"ט, ועל הדרך הקדימה את יריבתה מהליגה הספרדית, סביליה. שלוש מיליון יועברו לברזיל כבר עכשיו, וושאר הסכום בתשלומים עתידיים.

"הוא רצה לשחק רק בריאל מדריד, אף אחד לא יכול היה לשנות את דעתו", אמר גורם במועדון הלבן. מרסלו בן ה-18 אמור לרשת את מקומו של רוברטו קרלוס באגף השמאלי, כפי שעשה בהצלחה בנבחרת הברזילאית.

במדריד שוקלים להשאיל את הילד לקבוצה אחרת, כדי שיתחשל במשך חצי השני של העונה בטרם יגיע לסנטיאגו ברנבאו. הוא ינחת במדריד ביום שני ויוצג בפני האוהדים. ההחתמה באה על רקע האפשרות להחתים את רוברטו קרלוס לעונה נוספת, כפי ביקש הברזילאי.

עוד מריאל: אנטוניו קסאנו כנראה אינו רוצה לשחק יותר בקבוצה, כי אין דרך להסביר את ההתנהגות העקשנית שלו. "לא התנצלתי ברומא ואני לא אתנצל בפני ריאל", ירה החלוץ המאותגר שכלית. החלוץ הגיע לברנבאו בעונה שעברה, אבל לא הסתדר תחת מאמנו לשעבר ברומא, פאביו קאפלו, שהשעה אותו לאחר שזה דרש להיות מוצב בהרכב הפותח ואף קילל אותו באימון. מאוחר יותר נתן המאמן לקסאנו הזדמנות לרדת מהעץ אם רק יתנצל בפני המועדון, השחקנים והאוהדים, אבל מסתבר שזה לא הסגנון שלו.

"המילה סליחה לא קיימת בלקסיקון שלי", ירה בחוכמה אופיינית. "יש הבדל בין להודות בטעויות, לבין להגיד 'סליחה'. לא אמרתי 'סליחה' מהיום שנולדתי, ולא אעשה זאת עד יום מותי". אכן אידיאולוגיה ראויה לשמה.

חדשות נוספות


* קשר סביליה חסוס נבאס נפצע בברכו ועשוי להיעדר מהמגרשים כשמונה שבועות.

* מגן סוסיאדאד איגור חוארגי, שמושבת כבר חצי שנה בגלל זיהום בבטן, לא צפוי לחזור בזמן הקרוב, שכן יידרשו ממנו מספר חודשי התאוששות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully