וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולו קולו ופרננשה בחצי גמר סוד אמריקה

יואב ויכסלפיש

27.10.2006 / 14:24

40 אלף ראו איך גימנסיה מודחת על ידי קולו קולו. אתלטיקו פראננשה העיפה את נאסיונל. 1:3 לסאן לורנצו במשחק הראשון.

קולו קולו הצ'יליאנית השלימה הלילה ניצחון כפול על גימנסיה דה לה פלטה הארגנטינאית ברבע גמר גביע סוד אמריקה. המשחק הקודם פוצץ לפני שבוע במצב של 1:4 לצ'יליאנים, אחרי שחפץ שהושלך מהיציע פגע בשחקן ארגנטינאי.

הפעם עברו הצ'יליאנים עם 0:2 חלק בבואנוס איירס מול תשעה שחקנים, משערים של סואזו ופיירו במחצית השנייה. הנהלת הגימנסיה מנעה מאוהדים צ'יליאנים להיכנס. 40 אלף צופים מילאו את היציעים. בחצי הגמר תתמודד הקבוצה עם המנצחת בין סאן לורנצו מארגנטינה לטולוקה ממכסיקו (1:3 לסאן לורנצו בראשון, גומלין במכסיקו בשבוע הבא).

אתלטיקו פרננשה מברזיל השלימה ניצחון כפול על נאסיונל מונטבידאו (קבוצתו של חורחה בריטז, אקס מכבי חיפה) עם 1:4 בבית אחרי 1:2 באורוגוואי בשבוע שעבר. פרננשה תפגוש ככל הנראה בחצי הגמר את פאנצ'וקה ממכסיקו שהביסה 0:3 בארגנטינה את לאנוס. הגומלין בשבוע הבא.

שוער סנטוס הושעה בעקבות תקיפת אוהדי קבוצתו

שוער סנטוס, פאביו קוסטה, הושעה לשבעה משחקים אחרי שעלב באוהדי קבוצתו. השוער, שאמור לקבל השראה מאוהדיו, תקף אותם במשחק התיקו נגד פלומיננזה 1:1 ב-20 לספטמבר.

קוסטה שהוקנט על ידי אוהדי קבוצתו אחרי טעות שעשה שהובילה לשער של פלומיננזה, לא נשאר חייב ועשה תנועות מגונות כלפי האוהדים. שעה לאחר המשחק, כשיצא מהאיצטדיון, המשיך השוער וניסה לתקוף כמה אוהדים, אך אנשי המעודון הרחיקו אותו מהאיזור.

הנהלת סנטוס ניסתה למסמס את עונשו של השוער האלים כשאמרו שהוא כבר ריצה שלושה משחקים בחוץ וכעת הוא נעדר בעקבות פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully