וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר מסצ'ראנו: "אני מתבייש בהתנהגות שלי ומתנצל"

קשר ארגנטינה הורחק באקוודור אחרי שבעט בנהג של רכב הצוות הרפואי: "הוא נסע מהר מדי, אבל הייתי צריך לנהוג אחרת"

ניצחון של ארגנטינה על אקוודור הלילה (בין שלישי לרביעי) היה מבטיח לה מעשית את המקום בגביע העולמי שיפתח בדיוק בעוד שנה בברזיל, אבל האלביסלסטה התקשו בקיטו וסיימו ב-1:1 - תוצאת התיקו השלישית ברציפות שלהם במוקדמות. שער של קון אגוארו מהנקודה הלבנה קבע 0:1 לאורחים כבר בדקה השלישית, אבל סגונדו קסטיו השווה כעבור 13 דקות וחתם את התוצאה.

שחקן נבחרת ארגנטינה סרחיו אגוארו. רויטרס
הסתפקו בנקודה. אגוארו וארגנטינה/רויטרס

בארגנטינה התייחסו כמובן לכך שהמשחק נערך בגובה של 2,800 מטר מעל פני המים ואגוארו אמר: "התקשיתי לנשום כבר אחרי כמה דקות, אבל סיימתי את המשחק בסדר. האמת היא שחשבתי שיהיה לי יותר קשה. השחקנים של אקוודור מאוד חזקים וקשה מאוד לנצח אותם כאן. לא היה לנו קל".

צודק אגאורו. עד הלילה, אקוודור ניצחה בכל משחקי הבית שלה במוקדמות המונדיאל, אבל ארגנטינה עצרה אותה במידה מסוימת. ליאונל מסי, שנכנס במקום קון בדקה ה-61 בגלל שהוא עדיין לא נמצא בכושר מלא, סיכם: "היה לנו את מה שצריך בשביל לנצח, אבל כבר התחלנו להתרגל לתוצאות תיקו. לא הצלחנו לנצל את המצבים במחצית הראשונה, אבל מה שחשוב זה שאנחנו קרובים להעפלה לגביע העולמי".

שחקני נבחרת ארגנטינה, חאבייר מסצ'ראנו, אסקיאל לאבצי. AP
השתולל וביקש סליחה. מסצ'ראנו/AP

אחד מהאירועים המעניינים של המשחק התרחש כחמש דקות לסיום. חאבייר מסצ'ראנו שנפצע, נסחב אל מחוץ לתחומי המגרש על ידי רכב הפינוי של צוות הרפואה ומשום מה בעט בנהג. תשומת ליבו של השופט הוסבה לאירוע והוא שלף לקשר הארגנטינאי כרטיס אדום. מסצ'ראנו העצבני ניסה להבין מדוע הוא הורחק ורגע לפני שכל העסק מתלקח, אסקיאל לאבצי הצליח להשתלט עליו ולהרגיע אותו.

מאוחר יותר הקשר התנצל: "אני נבוך מההתנהגות שלי ומתבייש בה, עשיתי טעות. הנהג נסע מהר מדי ועמדתי ליפול, אבל התגובה שלי לא הייתה מוצדקת. אדם צריך לדעת להודות בטעויות שלו וכל הסיפור הזה מעציב אותי. פגעתי בתדמית של הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully