וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: רונאלדיניו חזר, ברזיל ניצחה את גאנה 0:1

כוכב פלאמנגו הצטיין במשחקו הראשון במדים הלאומיים מאז נובמבר 2010. דמיאו כבש את השער היחיד במשחק (45)

כמעט כל העיניים באצטדיון קרייבן קוטג' בלונדון היו מופנות הערב (שני) לכיוון אדם אחד: רונאלדיניו. הסופרסטאר הברזילאי שב ללבוש את המדים הצהובים של נבחרתו לראשונה מאז נובמבר 2010, פתח בהרכב, וסייע לסלסאו לנצח 0:1 את גאנה במשחק ידידות שלפרקים, לא היה ידידותי בכלל.

כוכב ברצלונה לשעבר, שזכה בזימון מחודש לנבחרת בשל יכולתו הנפלאה בפלאמנגו, צוות בחלק ההתקפי לצידם של ניימאר ולאנדרו דמיאו המוכשרים, שמדי פעם חברו אחד לשני וייצרו כמה וכמה מהלכי כדורגל מצוינים. הסלסאו היו טובים יותר, ולאחר שדמיאו כבש שער יפהפה שנפסל בשל נבדל בדקה ה-25, הם השתלטו על מרכז השדה לגמרי לאור הרחקתו המפוקפקת של דניאל אופרה בכרטיס צהוב שני בדקה ה-30.

השער היחיד במשחק הגיע ממש על סף השריקה למחצית, כאשר כדור עומק נהדר של פרננדיניו מצא את דמיאו, וחלוצה הצעיר של אינטר לא התקשה להכניע את אדם לרסן קווראסיי ולקבוע 0:1 לברזיל. השליטה של הסלסאו נמשכה במחצית השניה, ומדי פעם הצליח רונאלדיניו להלהיב את הקהל עם בעיטות חופשיות גדולות (80, 88) או תרגיל טיפוסי במרכז המגרש, אך בשני המקרים, כמו גם בהגבהה גדולה לראשו של פאטו המחליף, זה הסתיים בהצלות מצוינת של קווראסיי. בסופו של דבר ברזיל חגגה ניצחון נוסף על גאנה, השלישי בשלושת העימותים בין הנבחרות. כעת לא נותר אלא לחכות למשחק הידידות הבא של הסלסאו: בלילה שבין רביעי לחמישי, מול ארגנטינה. יהיה לוהט.

הכל על הקאמבק המרגש של רונאלדיניו לנבחרת ברזיל

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully