וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר פאסטורה: "ארגנטינה לא צריכה לשחק בשביל מסי"

קשר האלביסלסטה לא רוצה לשים את כל הלחץ על חברו לנבחרת: "חייבים לשחק כקבוצה, למרות שאנחנו לא ברצלונה"

קופה אמריקה 2011: כל הניתוחים והדיווחים

אחרי הפתיחה המאכזבת לקופה אמריקה וה-1:1 החלש עם נבחרת בוליביה, בארגנטינה מנסים לחשוב על פתרונות לקראת המשחק הקריטי מול קולומביה בלילה שבין רביעי וחמישי. אחד השחקנים שעשויים לקפוץ מהספסל של סרחיו באטיסטה להרכב הוא חאבייר פאסטורה, שהתראיין הערב (שלישי) לתקשורת בארצו ודיבר בין היתר על הגמגום של נבחרתו והתלות הגדולה בליאונל מסי.

"אני לא חושב שהנבחרת צריכה לשחק בשביל מסי. כן, הוא השחקן הכי טוב בעולם וזה בונוס עבורנו, אבל חייבים לשחק כקבוצה כשכל אחד נותן מאה אחוז", אמר שחקן פאלרמו. "חייבים לנצל גם את המהירות של השחקנים האחרים. אי אפשר להיות כמו ברצלונה, שחקנים כמו צ'אבי ואינייסטה אין בארגנטינה, ואין בכלל בעולם. הם שונים מכולם והם המפתח לקבוצה הזאת".

בנוגע לתפקודו שלו אמר הקשר המוכשר שמבוקש במספר מקבוצות העילית של אירופה: "עצם העובדה שזומנתי לסגל משמחת אותי. אני רגוע, ואנסה להרוויח מקום בהרכב דרך האימונים". כרגע, אגב, התקשורת בארגנטינה טוענת כי באטיסטה לא יבצע שינוי בחלק ההתקפי, שימשיך לכלול את מסי, קרלוס טבז ואזקייל לאבצי כאשר פאסטורה וסרחיו אגוארו יחכו על הספסל. השינוי היחיד צפוי בהגנה, שם יחליף פבלו זבאלטה את מרקו רוחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully