וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה מתרגשת ממשחקו הביתי האחרון של פאלרמו

מדינה שלמה ובוקה ג'וניורס עוצרות את נשימתן, כשאל לוקו יעלה למשחק האחרון בבומבונרה כששמו רקום באותיות זהב

מחר בלילה (בין ראשון לשני), בקצה השני של העולם, תיפרד בוקה ג'וניורס מאחד מגדולי שחקניה בכל הזמנים, החלוץ מרטן פאלרמו. מזה מספר ימים שכל ארגנטינה ובעיקר הבוסטרוס מתרגשים מהיום בו יעלה בפעם האחרונה בקריירה האדירה והמפוארת שלו לכר הדשא באצטדיון הבומבונרה למשחק נגד באנפילד, במסגרת המחזור ה-18. במחזור האחרון של הליגה תצא בוקה למשחק חוץ בלה פלאטה בחימנסיה, שם לא בטוח כי פאלרמו ייקח חלק. בארגנטינה ובבוקה החלו כבר באירועי הפרידה ומתמקדים בהם בשבוע האחרון.

לרגל הפרישה יעלה פאלרמו למשחק כששמו ומספרו, 9, המתנוססים על גב החולצה לא ייכתבו בצבע הרגיל של הקבוצה - צהוב - אלא בזהב. בעיתון המרכזי בארגנטינה, "אולה", מקדישים מזה זמן חלק נרחב לפרישה הצפויה, כשבאתר האינטרנט של העיתון השאירו לכותבים את המקום להיפרד מהשחקן, כל אחד עם קטע שהוא זוכר ממנו. בינתיים, מילאו הגולשים...49 עמודים. פאלרמו יקבל אף תואר של כבוד ממנכ"ל משרד התרבות במדינה על תרומתו לקהילה, בטקס שייערך בשבוע הקרוב.

פאלרמו התראיין לרדיו ESPN ואמר: "אני רגוע. אני מתאמן וכל האוהדים מרעיפים עליי הרבה חום ואהבה, זה מדהים. אני נהנה מכל רגע". אל לוקו התייחס גם לעתיד הקרוב, לאחר הכדורגל, ואמר: "אני רוצה לקחת קצת חופש ולעשות דברים שהכדורגל מנע ממני מלעשותם". חרף הדם הרע והמחנאות מול חואן רומן ריקלמה כל השנים, ידע הטיטאן גם לפרגן לפני סיום: "הוא שחקן גדול, חלקנו רגעים שמחים רבים בחדר ההלבשה".

המאמן חוליו סזאר פלסיוני מבקש משחקניו להשיג ניצחון בכל מחיר כדי לערוך לפאלרמו הופעת פרישה מכובדת בבומבונרה: "אנחנו כבר שבוע עוסקים בכך. בוקה צריכה להשיג ניצחון גם כדי להיכנס לגביע הסודאמריקנה".

כמובן שלא רק בבוקה מרעיפים אהבה על פאלרמו לפני הפרישה. "היה לי הכבוד לשחק איתו בנבחרת ולהכיר אדם נפלא", אמר חאבייר מסצ'ראנו, קשר נבחרת ארגנטינה ומי שמזוהה עם היריבה העירונית ריבר פלייט. "פאלרמו הוא מקצוען אמיתי וזה הזמן להודות לו על השער המתוק נגד נבחרת פרו שהעלה אותנו למונדיאל בדרום אפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully