וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרקלאסיקו האחרון של פאלרמו: "אשתדל לכבוש"

אחרי שחורר לא מעט פעמים את רשת ריבר פלייט, יעלה החלוץ הגדול של בוקה ג'וניורס בפעם האחרונה לקרב על בואנוס איירס

ביום ראשון יעלה בפעם האחרונה לסופרקלאסיקו חלוצה האגדי של בוקה ג'וניורס מרטין פאלרמו. הבוסטרוס מארחים את ריבר פלייט בבומבונרה במסגרת המחזור ה-14, ואל לוקו, שהבקיע שערים רבים לרשתם של המיז'ונריוס, מקווה לרדת כמנצח, עם כיבוש אחד לפחות, מכר הדשא של האצטדיון באזור שכונת לה בוקה.

"אשתדל להעניק לאוהדי בוקה שער במשחק", אמר מלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים, שחווה העונה תקופה לא טובה של 10 משחקים רצופים ללא כיבוש. אוהדי בוקה כבר מתוכננים ליום שפאלרמו יפרוש מהמשחק, והכינו לנו שלט תמיכה במשחק: "יצאת מסיפור אגדות, ונכנסת להיסטוריה".

האווירה המתוחה ממילא בארגנטינה לפני משחקים גדולים טעונה, כמובן, כאשר את המשחק יאבטחו לא פחות מ-1,200 אנשי אבטחה. מעבר ליוקרה שבניצחון, אם בוקה תגבר על יריבתה המרה היא יכולה לקרב אותה עוד אל עבר ירידה סנסציונית לליגה השנייה בארגנטינה, שכן ממוצע הנקודות של ריבר בשלושת הטורנירים האחרונים לא ממש מזהיר.

עם זאת, ריבר נסמכת על הגנת הברזל שלה, שספגה עד כה העונה רק שמונה שערים ב-13 משחקים, והיא לא נוצחה בקלאוסורה מחוץ לאצטדיונה, המונומנטאל. מגנה לשעבר של בוקה ושחקן ריבר כיום, ג'ונתן מאידנה, אמור להיות כשיר לסופרקלאסיקו הגדול לאחר שספג פציעה בברכו במשחק ההפסד הקודם של הקבוצה, בבית, 2:0 לאול בויס. מאידנה, שכבש את שער הניצחון בסופרקלסאיקו שנערך בטורניר האפרטורה ב-0:1 של ריבר על בוקה, אמר: זה יהיה נהדר לכבוש שער ניצחון שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully