וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו: "הפסדנו את כל היוקרה שהשגנו ב-10 שנים"

בוקה ג'וניורס ממשיכה לצלול, ואל לוקו מודאג מהמצב: "הזמן הכי גרוע מאז שאני בקבוצה". פומפיי יאמן עד סוף טורניר האפרטורה

בבוקה ג'וניורס העניינים ממשיכים להתנהל בדכדוך רב, לאחר ההפסד בסופרקלאסיקו 1:0 לריבר פלייט. הקבוצה מינתה את רוברטו 'טיטו' פומפיי למאמנה הזמני, בפעם השנייה כבר, ורק נתון זה, בו פומפיי ממונה להיות המאמן הזמני עקב עזיבה של אחר מעידה בפני עצמה על המצב הרע בו נתונה בוקה בשנים האחרונות. "פומפיי יאמן עד סוף טורניר האפרטורה", נמסר מהנהלת המועדון, ששוב לא מביעה ממש אמון רב: "אנחנו רוצים לקחת זמן לעצמנו לחשוב על מינויו של מאמן אחר".

מי שצפה את הנולד הוא החלוץ מרטין פאלרמו. אל לוקו טוען שראה את התוצאה של התהליך עם התפטרותו של קלאודיו בורגי, ופצח במונולוג: "מהמקום שלי הייתי מודאג כי ידעתי, אפילו לא משנה מה הייתה התוצאה מול ריבר, שביצ'י יעזוב. אני מקווה שמהתחתית שאנו מצויים בה כעת נעלה. זה הזמן הגרוע ביותר שאני זוכר בבוקה מאז שאני במועדון. אבל אנחנו חושבים כבר איך לסיים את הטורניר בכבוד.

"זה לא נכון לומר שהשחקנים של בוקה "אוכלים" את המאמנים בקבוצה, אלו התוצאות ש"אוכלות" את המאמנים", הוסיף פאלרמו והדף את השמועות על כך שעוד מאמן לא הצליח בבוקה עקב המחנאות שיש בקבוצה זה שנים רבות. "לא ראיתי מעודי ששחקנים מושכים אחורה מאמן, אני מקווה שהשינוי יהיה מיידי ושנתחיל תהליך חדש בקבוצה. הפסדנו את כל היוקרה והכבוד שהרווחנו עבור בוקה ב-10 שנים".

בורסת השמות ממשיכה להתנפח

בגזרת המאמנים הרי שלא מעט שמות עלו בהקשרה של הקבוצה. מיגל אנחל רוסו, שמאמן את ראסינג קלוב, הצהיר כי הוא רוצה לסיים את חוזהו במועדון מהאבז'נדה, זאת למרות שבתקשורת הארגנטינאית לא בכדי הוזכר שמו של המאמן שהוביל את בוקה לזכייה האחרונה שלה בגביע הליברטדורס.

גם שמותיהם של חוליו סזאר פלקיוני ושחקן העבור של הקבוצה בלאס חיונטה עלו. שם נוסף שתמיד קרוב ומרחף סביב המועדון, ונראה כי ביום מן הימים יחזור אליה בתור מאמן הוא של גיז'רמו בארו שלוטו, שעזב את הקבוצה לפני מספר שנים לטובת ליגת ה-MLS בארה"ב.

אגב, חיונטה, שהפך ברבות השנים לסמל של הבוסטרוס לאחר ששיחק בה שתי קדנציות בין השנים 1989-93 ו-1995-7, אמר: "אני אשמח להגיע לבוקה, אבל אף אחד לא פנה אליי עדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully