וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז: "יש לי פחות ופחות חשק לשחק באירופה"

חלוץ מנצ'סטר סיטי ממשיך לייצר כותרות. אחרי שתקף את גרונדונה, הוא מחכה ליום שישוב למכורה ויפרוש מהמשחק

רק לפני מספר ימים התבטא חלוצה של מנצ'סטר סיטי קרלוס טבז נגד נשיא התאחדות הכדורגל הארגנטינאית חוליו גרונדונה, ואמש (חמישי) המשיך השחקן בסדרת התבטאויותיו לפני תחילת העונה החדשה. טבז טען שהדחתה של הנבחרת ברבע גמר המונדיאל גבתה ממנו מחיר יקר.

"זה היה אחד הדברים הכי קשים שחוויתי בכדורגל", אמר בראיון, יממה לאחר ניצחון הנבחרת 0:1 על אירלנד במשחק הרעים של האלביסלסטה, הראשון בעידן החדש שאחרי דייגו מראדונה. טבז החמיץ את המשחק הראשון של סרחיו באטיסטה כמאמן זמני על הקווים בגלל שפעת. "אני לא מצליח להוציא את התבוסה לגרמניה מהראש. הייתי משוכנע שננצח, חלמתי כבר על הגביע, לחזור לארגנטינה עימו, ההפסד היכה בי חזק".

טבז אף התייחס להמשך דרכו בכדורגל האירופי ובכלל. "לומר למשפחה שלי שאני רוצה לפרוש מכדורגל, זה לא דבר קל. יש לי פחות ופחות חשק לשחק בכדורגל האירופי. אני אהיה כאן עוד שנתיים-שלוש ואז אחזור הביתה. אצטרך לראות אם יש בי את הכוח להמשיך ולשחק", הוסיף החלוץ, שמזה שנים עושה קולות של אחד שלא מרוצה מחוץ למולדת. "קשה לפרוש ולעזוב את הכדורגל, אך אם הכדורגל לא יעשה אותי שמח ולא ימלא אותי כבעבר, יהיה לי קשה להמשיך לסחוב".

  • עוד באותו נושא:
  • קרלוס טבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully