וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דייגו שוב עלה למשחק מכריע עם אסטרטגיה של ילד"

בתקשורת הארגנטינאית ביקרו בחריפות את התנהלות המאמן העוזב במו"מ עם ההתאחדות, שם אמרו: "הוא סגר את הדלת בפני כל שינוי"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

בארגנטינה הלכו לישון אמש (שלישי) תחת רושם החדשות האחרונות, לפיהן דייגו מראדונה לא ימשיך כמאמן הנבחרת. שחקן העבר האגדי דרש בכל תוקף שכל הצוות שליווה אותו מאז החל לעמוד על הקווים של האלביסלסטה, יישאר, בהתאחדות התנגדו וכשעמק השווה לא נמצא, חוזהו של המאמן לא הוארך.

"היו צריכים להיעשות שינויים בצוות של דייגו ולא הצלחנו להגיע להסכמה", אמר היו"ר המיתולוגי של ההתאחדות, חוליו גרונדונה, שהוסיף: "בתקשורת כתבו שפיטרנו אותו, אבל זה דבר מרושע. אף אחד לא נבעט החוצה, החוזה פשוט לא הוארך בגלל שלא היו לנו את התנאים להאריך אותו". חבר המזכירות, לואיס סגורה, הסביר אף הוא ש"דייגו סגר את הדלת בפני כל שינוי. יש לו את הזכות לעשות מה שהוא רוצה, אבל גם להתאחדות יש את הזכות לעשות מה שהיא רוצה".

בתקשורת הארגנטינאית, שניהלה רומן ארוך עם מראדונה מאז מונה למאמן, לא כולם הצטערו ומעבר לדיווחים על הפסקת ההתקשרות וסיכומים עובדתיים לקדנציה הלא ארוכה של המאמן, היו שכבר הספיקו לפרשן. העיתונאי אגריאן מלאדסקי מ"קלארין" ביקר בחריפות את הביקור של כוכב העבר בונצואלה דווקא בזמן שהיה אמור לשבת לשיחות עם ההתאחדות: "דייגו שוב עלה למשחק מכריע עם אסטרטגיה של ילד".

מראדונה עצמו עדיין לא הגיב לעניין, אך היו שעשו זאת במקומו. מאמן הכושר, פרננדו סיניוריני, היה אחד מהאנשים שעל פי הערכות ההתאחדות הארגנטינאית לא רצתה לראות יותר בנבחרת. סיניוריני התבטא בחריפות נגד פיפ"א לפני המונדיאל כשהתייחס לעייפות הגדולה של לאונל מסי ואמר: "פיפ"א דואגת לחוקים נגד שימוש בחומרים אסורים, אבל לא שמה קצוץ על זה ששחקנים מגיעים לכאן אחרי ששיחקו 70 משחקים בשנה".

בהתאחדות הארגנטינאית זעמו על סיניוריני וככל הנראה סימנו אותו, ואתמול הוא התייחס לסיום עבודתו של מראדונה: "גרונדונה נוהג לעשות פעולות כוחניות, כבר התרגלנו לזה. להתאחדות לא היה את האומץ לשבת עם דייגו ולהגיד לו שהם לא רוצים אותו. ציפיתי שכך זה יסתיים, זה היה ברור. אני טיפוס ישיר שאומר מה שאני חושב וכשדיברתי נגד פיפ"א לא אמרתי מספיק דברים, הייתי צריך להוסיף".

בינתיים בארגנטינה כבר חושבים על המאמן הבא ובתקשורת המקומית מזכירים בעיקר את קרלוס ביאנצ'י הוותיק כמועמד המוביל. שמות נוספים שנחשבים למי שעשויים לרשת את מראדונה על הקווים הם מאמן אסטודיאנטס, אלכס סאבלה, אמריקו גאז'גו, רמון דיאז וגם מרסלו ביילסה, שכבר אימן את ה נבחרת בהצלחה קטנה מאוד במונדיאל 2002. מי שיעמוד על הקווים במשחק הידידות נגד אירלנד ב-11 באוגוסט הוא מאמן הנבחרת הצעירה, סרחיו באטיסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully